Looking For Anything Specific?

Header Ads

Sudah beralih arah ke Youtube pulak ke?


Assalamualaikum. 


Ya tuhan, ke mana Scha Nazri menghilang? Hahahhaa. 

Sorry guyss. Memang lenyap betul aku rasa dalam penulisan blog ni. Bukan kata tak ada masa, tapi, sekarang ni dah macam teruja pula mencuba sesuatu yang baru. 

VIDEO.

Yes, video. Youtube. Vlog. Live FB. Insta stories. Anything you want to call it. 

Bermula 2017 ni memang sedikit sebanyak aku ada explore dunia video. How to edit video just using limited source like Windows Movie Maker tapi effect dia macam guna Mac Pro. Lagipun, duration video hanya sekejap je. Less than 5 minutes. 

Kalau korang ada kelapangan, meh lah SUBSCRIBE channel aku.


Tak ada Youtube? Google account ada, confirm account Youtube pun ada. Hehhe. 


Below is my playlist VLOG starts 2017. Kalau suka, comment and subsribe ehhh. Thankss guysss. Kalau ada channel juga, bagitahu aku taw. Nanti kita subs sama-sama. 


Tengah fikir nak buat giveaway. Insya-Allah coming soon!

Okay. Done. Later aku update lagi taw. Banyak benda nak cerita ni. Lagi-lagi nak cerita pasal #SchaBuyatKawen hahahahaha. Jeng jeng jeng!

Post a Comment

8 Comments

  1. Hello Scha,

    Betul. Sekarang pun dah realise yang ramai orang berpindah ke YouTube (atau buat video la). Termasuk la kita kan?

    Dah subscribe your channel. Keep on making more videos ya! :)

    Best regards,
    www.pojiegraphy.com

    ReplyDelete
  2. terbaik tu scha nazri....usaha yang terbaik semoga berjaya

    ReplyDelete
  3. saya pernah buat vlog skali je kak... sungguh awkward. terus batal niat.. hahaha..

    ReplyDelete
  4. Perlukan keyakinan diri yang tinggi kalau nak start vlog ni. Hehe.. Karang krik krik pulak laahaiii orang macam saya ni. 😂

    ReplyDelete
  5. Haaaii.. TB datang melawat blog.. tak dapat nak komen sangat sebab tengah blogwalking dah singgah blog2 yang lain.. TB doakan untuk awak semoga hari ni hari yang lebih baik dari semalam .. K bye..

    ReplyDelete
  6. tak berubah lagi.hehe tak confident lagi nak buat video ni. hihi

    #cantik laa header akak :)

    ReplyDelete
  7. power sekarang...lame2 jadi artis hahaha

    ReplyDelete
  8. hari2 tengok vlog mat saleh tapi segan nak vlog sendiri. hehe

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)