Looking For Anything Specific?

Header Ads

Hadiah dari GERMANYYYY!


Assalamualaikum. Haiii.

Ingat tak giveaway dari Aisya [ http://jindrisska.blogspot.com/ ] yang tentang postcard Harry Potter [ http://www.schanazri.com/2014/08/giveaway-harry-potter-postcards-from.html ] tuh? Well, aku adalah salah satu pemenang nyaaa! hahaha. Alhamdullilah. Tak update kat blog since nak tunggu hadiah tu sampai. Tahu lah dari Jerman. Tak tahu bila nak sampainya and aku tunggu je lah dengan sabar. Hehe.

SPELLS

Aku pun tertanya-tanya jugak, bilalah nak sampai ni haaa? Tengok mail box, takde apa punnn. And then, ada satu masa, aku bukak lah satu laci kat bawah yang memang khusus untuk aku. Means kalau ada surat time kat universiti dulu, ayah aku letak kat situ. Tapi, bila dah ada kat rumah, memang taklah aku nak jenguk laci tu. Percaya kat diri yang aku boleh keep in track segala jenis surat yang sampai kat rumah. Tapi, pfftttt. 

Sekali aku bukak laci, ada gambar Harry Potter. And I was like, 'Ehh, apa benda ni?.' 

Then, baru aku teringat yang Aisya memang ada hantar postcard. Menjerit jugaklah aku. Geram dengan ayah. Balik je dari pejabat, aku terus marah manjeww dengan ayah sebab tak bagitahu aku postcard dah sampai. Tak tahu lah bila sampainyaaaa. hahaha. Ayah pun macam blurr je. So, maybe agak lama lah postcard dalam laci tu T____T

(1) Favoritas | Tumblr

Anywayyy. Thanks Aisya sebab bagi kita gambar Harry Potter sebijik kat postcard tuu. Macam tetahu je aku nak yang postcard tuuuu. Hhee.



Siapa tak pergi blog Aisya, mohonlah pergi segera. Hahah. Peringatan awal, jangan jeles lelebih pulak sebab tengok dia travel sana sini. Aku kat sini, tengok je lah sambil cek dompet. Hahha. Bagi sesiapa yang suka baca travelogue dan teringin nak travel ke Eropah, singgah blog dia okay. Dia kasi tips baikkk punyaaaa.

Siti Aisya Ibrahim : [ http://jindrisska.blogspot.com/ ]

Follow and let me know!

Post a Comment

37 Comments

  1. wahhhhhhh.. bestnya kak Scha!!! dapat hadiah dari german gitu.. jelesnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa >.<

    ReplyDelete
  2. sally pun dapat...hehehe...tapi special punya sebab bukan menang :P

    ReplyDelete
  3. Alloo~ Bestnyaa dapatt hadiaah dari sana. Tungleeww. Menjeelees kejap. TT__TT

    ReplyDelete
  4. Tahniah. Cantik postcard tu.

    ReplyDelete
  5. saya pun dapat jugak. hehe

    ReplyDelete
  6. tahniah scha...blog akak ada masalah sikit, so dah tukar link. jemput follow ye : blognisalpunya.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Woahhh best lah.. accent harry potter sangatlah best.. buat aku teringat2
    btw mabrook, tahniah sbb menang

    ReplyDelete
  8. tahniah sis. dapat menang giveaway dan dapat hadiah dari Jerman pulak tu ;)

    salam perkenalan
    http://nabihahyunus.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. nak harry potter jugak ! btw harry potter akan kembali katanya ! tak sabarrr

    ReplyDelete
  10. Bestnya orang travel sana sini ye.. Kita mampu travel dalam mimpi jela scha.. Jom gi Korea malam nih.. Ahaks! ;p
    Rosmiza Ali Official Blog™

    ReplyDelete
  11. wah bestnya akak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kite tak menang pon ga ni.. sedih tol.. huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan sedey-sedey, nadyya. ada 'rejeki' tempat lain.
      maintain ceria+comel cam Scha, OK :)

      Delete
    2. hikhik tgh maintain ceria n comel ni kak.. hoho :D

      Delete
    3. Hahahaha. Nanad banyak masuk contest. Takpee2. Kan kak Aisya ada buat satu lagi GA? heheh

      Delete
    4. nadya nnt spezial tau...akak kasi buku pasal kawen! hehehheh :D sory yer, lambat pulak mengepost...

      Delete
  12. Syoknyaaa! Tahniah, Scha! Akak tumpang excited tgk setem2 tuh ;)

    ReplyDelete
  13. bestnya dpt kad dari Jerman..jauh tu

    ReplyDelete
  14. Tahniah yer Scha... Best ler dapat hadiah dari jauh tu ^_^

    ReplyDelete
  15. syioooklah dapat poskad dari germen hihi.. iols pun dapat nanti nak share gak :P

    ReplyDelete
  16. Untung lahhh dapat adiah. ^_^
    Gambar abang sado lagi tuh. Hehehe

    ReplyDelete
  17. dapat jugak..tapi bukan muka harry..muka hermione dan ron..

    ReplyDelete
  18. Bestnya dapat post card Harry Potter. Typography dia pun cantik :D

    ReplyDelete
  19. Tahniah scha :)
    Boleh buat kenangan.

    ReplyDelete
  20. bestlah cik scha!
    seriyes, rindu giler zaman2 harry potter dulu kan?
    huhu t_t

    ReplyDelete
  21. waa.. N pun join segmen ni tapi tak bertuah untuk dapat poskad ni :D

    ReplyDelete
  22. waa...tahniah!! :D
    siyes jeles sebab sy mmng fans harry potter!

    ReplyDelete
  23. kite dah bace ni arituh, mase scha inform..tapi terlupa nak komen, sebab dalam tren masa tuh...internet sempot...hahahah sekali tengok balik, ramai dah orang komen sini... amboi meriah! seronok kite...tengkiu scha, susah2 je buatkan post ni... iloveu! :D muaahhh ciked! :D

    ReplyDelete
  24. Tahniah! jauh postcard tu terbang... :)

    ReplyDelete
  25. Akak nak mencelah lagi ni. Berkenan pula dengan bunga belakang poskad tuh hihihi

    ReplyDelete
  26. Congrats dear..hadiah datang dari jauh tu

    ReplyDelete
  27. Sian Aisya n asben cerita dorang banyak kena tipu masa travel kat Rome.

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)