Looking For Anything Specific?

Header Ads

New a new head start for my blog and mencari blog designer!


Salam you alls.

Erm. Kepada sesiapa yang mengikuti blog ni, korang tak perasan ke url blog dah tukar?

O em gee. Yes. Dah tukar you alls.

www.syazberry.com is gone!

Now, www.schanazri.com is my new name! Haha. Rebranding. Cewah. Omputih sangat.

Bukan apa, aku lewat bebenor nak bayar domain syazberry tu haa. Bila nak bayar, dia kata dah ada orang beli? Sesiapalah makhluk Allah kat muka bumi ni yang beli domain aku tu haaa. *tepuk dahi*

Btw, syazberry. I'll miss you. Terima kasih sebab bersama aku sepanjang lebih kurang 5 tahun. Ada ups and downs kan? Well. Dapat owner pemalas macam aku ni haaa, memang lah banyak down-nyaa. Haha.

Scha Nazri. Well. Bukan nak mengikul Scha Al-Yahya or what. But, aku tak boleh fikir nama apa lagi nak letak. Muahahahaa.

Plus, aku nak semua orang kenal aku dengan nama Syasya actually. Why? Sebab Syasya means berseri-seri kot. Baiklah maksudnya. Kalau Syaz pulak, mama aku kata, maksud dia DI TOLAK. Kalau Zana pulak means ZINA. So, get it? Macih.

So, now, kepada rerakan baru, panggil aku Sya yer? Sweet nya nama kitewww kan? Haha.


Yang dah lama kenal tu, panggil Syaz pun okay. I okay je. *flips tudung*

Btw lagi, since dah rebranding, anyone tahu blog mana yang boleh buatkan header and layout blog pada kadar yang murah dan cantik? Please. Need help. Buat sendiri boleh je sebenarnya tapi aku takde masa. I busy. Dah masuk senior year. Busy bertambah-tambah lagi. Wuwuwuwu.

Kalau ada, habaq kat ceq okay?

Take care you alls! Muah muah muah

*sambung baca journal*




p/s: Kepada blogger yang blog list kan blog aku guna www.syazberry.com, mohon tukar kpd www.schanazri.com yer? Pretty please? :)

Post a Comment

2 Comments

  1. domain da lain.. welcome back .. haha !

    ReplyDelete
  2. bab edit blog tu..cuba mintak kak shida bt..dia bt ok jgak =) cntik je utk blog prmpuan

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)