Looking For Anything Specific?

Header Ads

Intern Problems


Intern Problems like ME!


My internship will start on this 1st July. But, still. I haven't got any placement yet. Do you know how I feel? 

Rasa nak teghiak je ni haaa. Applications dah banyak dah hantar, reply pun tidak. At least kalau reject aku, give me an email instead. So, aku tak payah aku nak ada harapan setinggi Gunung Everest. Wuwuwuwuwu.

That day, I received an email from this company. Ya Allah, rasa nak meloncat kegembiraan rasa even aku tak confirm lagi dapat. They asked about transportation and accommodation. Aku berharap sangat dapat kat company ni even jauh dari rumah aku.Kalau dapat offer lagi baik, Alhamdullilah. Amin.

Korang tolong doakan ek. Terima kasih. Amin. 



Post a Comment

2 Comments

  1. inshaa Allah , diperkenankan Allah ...

    ReplyDelete
  2. InshaAllah.... moga syaz dpt apa shaz mahukan...

    syazzzzz! rindu akak tak? hehehe... berkurun akak nak loading nak komen. ade blog tu tak ley loading langsung. duk ceruk. hehehe...

    apapun goodluck ya dik! =)

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)