Looking For Anything Specific?

Header Ads

Kisah Joyah dan Kiah


Cakk. Aku rasalah kan, semester ni lah semester paling sekejap pernah aku lalui. Betul. Tengok-tengok, dah Test 1. Last-last dah final. Haaaa.

Maybe sebab tak banyak sangat masalah kot semester ni. Tu yang aku rasa cepat je masa berlalu. Masa semester dulu, ada jugaklah aku bermasam muka dengan BFF aku. Tapi, Alhamdulillah, semester ni takde pulak bermasam muka bagai nak rak. Everything smooth je. 

And aku nak memperkenalkan alter-ego aku dan BFF aku, Intan. Memperkenalkan,

Syaz - Joyah
Intan - Kiah


Macam mana boleh datang Joyah dan Kiah ni? Ini semua Intan punya pasal. Dia pantang tengok aku pakai celak sikit, mekap sikit, mulalah dia panggil aku Joyah. Tak boleh tengok orang over sikit Intan ni. Tapi, aku taknaklah kalah kan, aku panggil dia Kiah. Dia pun redha je aku tengok. Haha.

Intan ni gadis ayu. Dikira sebagai perempuan melayu terakhir jugaklah. Aku pulak, ayu tu memang kurang sikitlah. Aku ni kepoh orangnya. Serius. Haaaa. 

Dah lama-lama, roh Kiah dah masuk dalam badan Intan. Itupun sebab aku yang paksa. Kalau tak, malu-malu gitu. Aku yang ajar dia macam ni, macam tu. Haha. Sampai pakwe si Intan ni cakap, 'Ni mesti syasya punya kerja ni'. Tengok. Aku yang di persalahkan. Aannd, aku apa kisah? Weekksss


Bagi kami, inilah cara untuk kami melepaskan stress. Just both of us. Jadi gilaaa. Amik gambar bebanyak. Lepas tu gelak dua orang. Haha. 




Ni namanya sayang keketat!

For Intan Yusniza bt Mohamad, aku harap apa yang kau berangankan selalu tu menjadi kenyataan. Amin. 

Tentang apa yang kami berangankan, biarlah kami je yang tahu. Kekekeke.

Post a Comment

11 Comments

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)