Looking For Anything Specific?

Header Ads

Sejenak berada di Afrika.


Haaa. korang tak percaya? Please. Tolonglah percaya wahai kawan-kawanku sekalian. 

*hiasan*

Bukan apa, tadi gua pergi temankan cezen gua pergi cari barang. kat area Masjid India. kalau nak pergi sana, kena naik LRT kan kawan-kawan? Gua pun naiklah dengan eksaitednya. Sambil berebut tempat duduk dengan sorang budak kecik India nie. aktif betul dia. nasib baik cezen gua sempat cop satu seat untuk gua.

Err... gua dah musykil nak duduk kat situ. sebab kan, kat sebelah seat gua tuh, ada mamat negro afrika entah ceruk mana ntah. dia dan kawannya. kalau diikutkan hati gua nie, tak mahu gua duduk situ. nak tak nak, kenalah duduk. gua duduk jauh sikit. takut terlanggar bontot dengan negro tu. ewwww. geli nokss!

Mula-mula okaylah. gua pandang kanan, pandang kiri, pandang depan, gua nampak sorang mamat ni. not bad. but, not my taste. kat sebelah ada budak India yang berebut seat dengan gua tadi dengan mak dia maybe. gua tengok mamat  tuh dah gelisah. sebab kat sebelah dia ade drama beb. gaduh mak dan anak gamaknya. anak dia siap nangis-nangis lagi. nak pertahankan diri kot. gua tengok lagi, mamat tu. steady dah tak macam steady dah gua tengok, sambil check iPhone. last-last gua tengok mamat tuh, dah cover hidung dengan tangan. rupanya, tengah tahan pencemaran bau datang dari ketiak mak budak India tadi. adoiyai. sabar ekh bang. dugaan!

yang dugaan kat gua pulak same kes macam mamat tadi. cuma gua kena tahan BAU KAKI. negro tuh boleh pulak silangkan kaki ke atas. bukak selipar okay. kaki tuh menghala kat gua. lu orang tahu tak macamana perasaan jiwa dan raga gua ketika itu? seksa mak ooi! gua tahan cover bau dengan tangan gua. nasib baik dah letak perfume. gua dah pandang cezen sambil buat isyarat mata, 'HELP ME'. dia pun dah tak boleh buat apa-apa. masa tengah on call, negro tuh boleh pulak cakap sekuat alam sampai satu LRT nak dengar apa yang dia cakap even tak paham sepatah haram punnnn. langsung dah tak ada rasa hormat kat penduduk Malaysia dah. semua main bedal jeh.  sampai kat Masjid Jamek, gua jejalan cepat-cepat sebab nak hirup udara segar. sesak nafas gua duduk dalam LRT tu. -.-'

#kbai


Post a Comment

6 Comments

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)