Looking For Anything Specific?

Header Ads

Alhamdullilah. dapat BE yang pertama!

yeahhh. dapat Buffered Earnings aka BE. kalau korang nak tahu, nielah first time kot aku dapat BE. dah berapa lama aku berblog, ini adalah kali pertama. tak tahu lah, kalau aku ada terlepas pandang. 


1) YTL YES
YES for LIFE. YTL sekarang ada menawarkan utiliti Network (Fastest 4G Mobile Internet with Voice) terbaru dengan nombor bermula 018. korang boleh melayari internet dengan kelajuan yang lebih laju dari broadband korang tuu... disamping itu korang dapat buat panggilan / SMS dengan kadar rata 9 sen seminit.  
Wow, best gilaaaa! ^^

Haaaa. siapa nak makeover bilik korang? meh join contest dari Nuffnang nie. mana tahu, kot2 menang, boleh cantikkan bilik korang tuuuu! nak tahu, klik link Nippon tu.... macam nak try masuk jehhh... esok punyer entryyy. wee~

3) ADT Home Security 
Tingkatkan keselamatan rumah korang dengan ADT Home Security. ececehh. konpem tak berani pencuri nak masuk rumah korang. agak-agak nak pasang kat rumah boleh tak? rumah dahlah sekali dah kena pecah masuk. habis barang bernilai den. kena letak dalam list to buy bila dah kerja nanti. 

kalau korang nak tahu lagi, aku dapat BE nie, melalui tips yang diberikan oleh blog citeje.com. nak tahu lebih lanjut, klik link bawah okay. menjadi wei! tak tipu. serius.


ce try. aku berjaya okayy!

psst: baru balik dari wedding Ayong kat Wangsa Maju. penat. update nya esok!





Post a Comment

6 Comments

  1. jangan putus asa ye darling. teruskan berblog!!!yipii

    ReplyDelete
  2. makin galak nengok BE ads kua
    hahhaa

    ReplyDelete
  3. tahniah dapat B.E yer,,teruskan berb logging..nty dah cash out boly blnje aku..j\huihui

    ReplyDelete
  4. @akmalhilmi tahu xpe wei. eksaited jadinya.

    ReplyDelete
  5. @cucu umie insya-Allah. earning aku sikit jeh. hehe.

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)