Looking For Anything Specific?

Header Ads

Jom Main Angry Birds kat Google Chrome!

Hai semorang. korang mesti pernah main game Angry Birds kan? Alahh, yang popular giler tuh. selalu ade kat iPhone. apa? tak pernah? aku pun tak pernah. HAHA. hp aku yang sekarang nie, takde game ni. malas nak download. haha. at first aku rasa game nie takdelah best mana. but, dah try sekali, perghh. memang best ah. 

sekarang aku pesen main Angry Birds kat Google Chrome jeh. lagi best, lagi besar view dia. HAHA. kalau korang dah tahu pasal game nie, diam-diam jeh. aku nak gebang jugak. wee~

Screen shot Angry Birds.

*tekan gambar kalau nak pergi ke game Angry Birds*


Okay korang. Jom pergi main Angry Birds. wee~
Jangan lupe bookmark ekh!

Post a Comment

2 Comments

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)