Looking For Anything Specific?

Header Ads

Mak Lagenda Giveaway.

hey semorangggggg! harinie kan aku nak join satu giveaway ni. dah lama giler rasanya aku tak join giveaway ni. yelah kan. busyyyyyy. 
*tangan kat dada, mata ke atas*

well, giveaway nie anjuran Mak Lagenda. yang sebenarnya kan, aku baru tahu akan Mak Lagenda ni dari Bro Framestone. time nie dorang kecoh buat gathering kat Seremban semalam. yang aku baru tahu malam semalam. hebat tak? dah lah blogger pemes lak tuh. tu lah kan, busyyyy sesangat. nasib baik dah cuti, bolehlah aku berblog-walking kannnn? haha

Setelah aku godek pemes entry dari Mak Lagenda, aku cukup suka entry Surat Untuk Kamu Dari Saya Manusia yang Tidak Sempurna. aku cukup tersentuh dengan entry nie. nie lah racun yang harus ditelan apabila berada dalam dunia maya. ade jeh orang yang tidak puas hati dengan kita. syaz harapkan mak sabar yer. dugaan jeh semua tuh. next, entry Menjana trafik 1 Hala, Apa Alternatif Menyelesaikannya? dalam entry nie, mak bercerita tentang ada blogger yang mengambil jalan pintas nak dapatkan trafik. ade yang guna auto-blogwalking untuk memudahkan kerja. tapi kan, tak jujur namanya tu. kita nak berblog nie, kenalah jujur supaya orang suka datang ke blog kita. kat dalam entry nie, Mak ade menyatakan jalan penyelesaiannya. nak tahu? pergi baca sendiri. HAHA.

Dua soalan kepada Mak. soalan cepumas nie Mak. Jaga-jaga yaa!
1) Mak nie orang nogori ko? ce ceritoo.
2) Camner mak bahagikan masa antara berblog, family dan kerjaya?

Then, tag dua orang kawan.

Nak tengok hadiahnya tak? 


tadaa, tiket ke Gambang Waterpark tuh! siapa tak nak? ade lagi hadiahnya. korang tengok sendiri lah kat blog Mak. dah la Gambang Waterpark nie dekat dengan UMP. rugi tak masuk woo. to Amir, kalau ada antara aku atau kau menang, kita share-share lah. wee~

Post a Comment

7 Comments

  1. Yeah!! ok je beb..sem depan kita pergi..he3

    ReplyDelete
  2. hohoho..thanks syaz! sudi gak join GA yg mak buat ni hah kan..

    dah dekat dah dateline tu hah..soklan2 syaza akan mak jwp dilain segmen yek..

    Thanks dan gud luck bebeh

    ReplyDelete
  3. @lagenda nasib baik sempat join. hehe. thanx mak. mintak2 lah menang.

    ReplyDelete
  4. apik ni 5 tahun duk ump..tak penah lagi jejak gambang waterpark..hehehe

    ReplyDelete
  5. rasanya cam tak sempat nak join..
    apa2 pun moga sis berjaya nanti..:)

    ReplyDelete
  6. haha..untunglah dekat ngn areaU orng tu..haha kalau dpt share ah ngn aku.lalal

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)