Looking For Anything Specific?

Header Ads

yeahh! menang Giveaway dan wedding!

helo semorang. sekarang nie, aku dah selamat berada kat kL. tak tahu berapa lama akan berada kat sini. kalau parents and cezen aku bagi lepas, maybe aku akan kerja kat sini. maybeeee. haaaa, sesiapa nak dating dgn gua tu, cepat-cepatlah book gua. ecececehh. bajet #retis gitu. haha.

well, back to the story, aku menang Mak Lagenda Giveaway. siapa tak baca lagi, meh baca ENTRY NIE. yeahh. even dapat saguhati jeh, tapi, Alhamdullilah. aku tak tahu hadiah saguhati apa, aku tak kisah. kira nie titik tolak aku nak join contest dan giveaway lagi. weehoo. suka bonar den tahu tak. mak lagenda tuh baik dengan semorang. baru kenal-kenal, Alhamdullilah semuanya baik. 

one more story, cezen aku, Ayong akan nikah hujung minggu ni. and thats also the reason why aku kat kL. tolong apa-apa yang patut. sebab mak aku pun bukannya sihat. kira tolong wakil mak aku sampai hari wedding nanti. tadi kan, Ayong pergi menge-test baju wedding dia. Tema colour dia, YELLOW + GREY. kat belah lelaki PURPLE + GREY. okay. sumpah. gabungan colour sangat match. tak caya? meh nak tunjuk bukti. 




masuk kan? kalau wedding aku, PINK + GREY, agak-agak masuk tak? HAHA. cadang nak buat PINK + BLACK. kangg macam gothic lah pulak. haha. takpelah. itu masa depan punya cerita. keh keh keh. 

psst: baru sehari duduk kL, esoknya dah date. apa kes? -.-'

Post a Comment

11 Comments

  1. wey, kalo hang tak yah nak gabungkan pink boleh tak?? mesti nak pink ker?? kuikui btw, hang nak date ngn sape ea?? kahkah

    ReplyDelete
  2. @cucu umie err. tak boleh. kena PINK gakk! date ngn sapa? tu haa, org yg komen atas kau nie

    ReplyDelete
  3. haaaaaaa... chanteknya baju ayOng tuu.. wuwuwu~

    ReplyDelete
  4. waaa...menang?tahniah!!!....npe x sponsor tuk kwen tol2 je..hehehe

    ReplyDelete
  5. pink black? ko igt ko avril lavigne ke?lol

    ReplyDelete
  6. @ARJUNA.Inc haha. banyak duit kena sponsor lau mcm tuh!

    ReplyDelete
  7. @ARC™ai kan retis. kenalah diva sikit. haha

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)