Looking For Anything Specific?

Header Ads

Giveaway Gelimat Gurl Gosh!

let the past, is past. carry on Syazana.

okay. i know, i know. lately, aku banyak join Giveaway (GA) *alah, baru dua jeh kot untuk minggu nie. lek lu*  sesaja nak cuba nasib. mana tahu ada nasib kan?

*klik untuk terus ke entry GA*

well, GA kali ni dianjurkan oleh Blog Gelimat. ewww. nape gelimat? napa tak geligurl? haha. pemilik blog nie sangat cantik okay. nama dia Farah Dafghi. suka tengok dia lagi-lagi bila dia pakai shawl. *ini pujian melambung okay. farah, sila take note* sambil selongkar blog dia, sambil tu aku berangan nak pakai shawl. macam terletak je bila dia pakai shawal. aku? haremmmmmmm.

pendapat aku lah kan, blog dia ni sangat kemas. simple, but, menarik. entry-entry dia pun kekadang buat aku gelak. ada tutorial fesyen yang buat aku tertarik. dia ada bagi tips pemilihan pakaian camner. tips untuk mix and match, bertudung, macam-macam lagilah. blog ni sangat sesuai untuk gurls yang suka berfesyen. aku moderate jeh. muehehehe. kalau nak tahu, apa kata korang pergi skodeng blog dia. 

Screen shot dari Blog Gelimat.



see. ini baru sikit taw! banyak tips yang berguna!

Tag at least 3 kawan.

Last step, kena selesaikan slogan.

Merujuk kamus dewan edisi 2018 , aku rasa maksud GELIMAT tu ialah sesuatu yang sangat menggelikan sebaik saja kau pandang. bila kau pandang jeh, kau cepat-cepat pandang tempat lain. tetiba rasa meremang bulu roma kau. but, jangan risau, blog gelimat tak menyebabkan kau rasa geli, ia membuatkan kau rasa tergoda nak selongkar entry dalam blog nie. HAHA. and korang kena jadi gedik terlebey sket bila nak skodeng tuu. gedik ah best! *okay, stop. jangan bodek lagi*

Post a Comment

4 Comments

  1. alah, untuk pompuan je ke? baru je aku nak join..he3

    ReplyDelete
  2. even gelimat,
    dy telah buat geligurl nie jatuh hati nk juin gak!dun be jelez taw :p

    ReplyDelete
  3. Hi! Thnks join GA fara ye, sorry sgt lmbt respond :( apa apa pun thnks tau! and good luck :D

    p/s: auwhh siap screenshot kite punye blog lagi. naisss! :D

    ReplyDelete
  4. Good news!congrats ya! awk terpilih sebagai pemenang giveaway ni :)
    kindly email me for further details

    nfaea_oweyz008@yahoo.com

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)