Looking For Anything Specific?

Header Ads

Blogger, please jangan buat hal.


*blogger.com kesayangan kita*

haaa. rumourss. ada orang kata Google nak tutup blogger.com. aisehh. mati lah camnie. camner nak berkasih sayang dengan kekawan blog ai macam nie. ini pun, blogger baru pulih dari maintenance. dekat satu hari lah gak dia shut down. dan ada entry terlatest korang yang kena delete kan? sama lah macam aku. entry aku yang lepas pasal GA blog Gelimat tuh ghaib entah ke mana. =.='

So, aku berkira-kira nak ada domain dan hosting sendiri. tak payah blogger.com nak kacau hidup aku dan blog aku lagi. aku nak hias blog ni cantik-cantik dulu baru aku tukar ke domain dan hosting aku sendiri. harga pun not bad. RM50 setahun, domain plus hosting. hehe.

aku pun tak reti sangat sal domain dan hosting. kena tanya kat pakar dulu baru decide nak pilih hosting mana. tunggu dulu lah. duit aku pun dah tinggal nyawa-nyawa ikan nie. kena kerja. wuuwuwuuwuwuwu~

satu hari nie, aku update blog kat http://syazberry.wordpress.com jeh. kalau nak tengok video Sepah, Jozan dan Jambu minggu ketujuh, meh tengok kat sana. 
blog aku kat wordpress lebih kemas sikit and nampak matang.
keh keh keh

apa pendapat korang tentang isu ini?




Post a Comment

3 Comments

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)