Looking For Anything Specific?

Header Ads

Sesi menghabiskan duit di Kuantan! dem.

holaaa. semalam kan, aku dan kekawan aku keluar ke Kuantan. meh sini aku memperkenalkan watak utama dalam entry aku nie. Kita ada Intan, Nini, Aini dan Sal. ade sesiapa nak ngorat keempat-empat gadis ni? sila hubungi no 013-644 kau tekan tak dapat-dapat. HAHA. kalau nak ngorat, ngorat sendiri. muehehehe.

ermm, aktiviti pun macam biasa je. pergi ronda ketiga-tiga shopping mall kat situ. mula-mula pergi ECM sebab nak makan RasaMas. kami dapat voucher rm25 kat situ. 5 orang makan macam 10 orang makan. gila banyak. aku sedaya upaya menghabiskan satu pinggan nasi ayam dan spaghetti. gila banyak kan? dapat jugak aku habiskan. peacee! sedih time nie, sebab wayang takde citer. semua takut nak tengok citer hantu. so, kami bershopping sakan kat carrefour. banyak betul kami beli barang. makanan especially. sebab dah boleh agak kafe tak bukak minggu nie. Aini memang borong habes. penuh satu troli tuh dengan barang dye jeh. tapi kan, barang makanan kat carrefour nie memang murah-murah. aku bajet barang aku dalm rm100. but, half of it ekceli. suka aku. macam-macam aku beli. but, lepas tuh kena keluarkan duit lagi. huhu. bila nak masukan barang dalam keta, tak muat. penuh sangat. viva jeh kot kereta tuh. sumbat jeh dalam tuh. =,="




Rasa Mas

then, pergi ke Berjaya Mall. solat sana. then, macam takde benda nak buat, so, kami gerak ke Kuantan Parade(KP). aku engat nak karok, but, dorang tak nak. semua malu-malu. so, aku terpaksa batalkan niat aku. takpelah. segan lak nak karok sorang-sorang.

Kat KP, kawan aku Nini beli handphone Nokia C6. dan Intan beli camera Samsung. demm. sungguh aku jeles kat dorang. aku nak jeh beli hp, but, duit tak cukup. kalau nak pakai duit ptptn, aku nak makan dengan apa? pasir? habes duit aku wei.


 first gambar menggunakan nokia C6. jadi model jap!









 dari kiri, Aini, Nini, Intan dan Sal

menggunakan kesempatan yang ada tuk cam-whoree dengan nokia C6



so, terpaksa memendam perasaan. takpelahh. kena kumpul duit dari skrang. nak suruh ayah aku support, macam tak lepas jek. so, kena usaha sendiri. dem. usaha tangga kejayaan. oo yeahh!

malam tuh, kami gerak ke Tanjung Lumpur. makan besar punya LAGI. kat sini terkenal dengan seafood yer. yang paling popular kat sini ialah kedai Ana Ikan Bakar Petai. perghh. memang sedaplahh. harga pun boleh lah tahan. 5 orang makan, dalam RM60. dia ikut apa yang kita makanlah. aku amek, Ikan bakar, tomyam, kailan, telur dadar etc. erm, bagi aku boleh lah tahan. aku engatkan sepupu aku nak datang, suruh dia belanja. but, dye ade keje lakk. so, tak dapat datang. kalau tak, boleh jimat duit aku. wee~

then, kami bergerak balik. sampai UMP dalam pukul 11. sebab limit keta memang sampai pukul 11. 

tetapi, sekarang aku kelaparan yang amat sangat. kafe TUTUP wei. dem betei. saje nak mencabar ketahanan perut aku. 
solution, makan MEGI. grr

=,="

Post a Comment

6 Comments

  1. lapar plak tgok mkn tuh :(

    c6?? bnyk tol duet oi! hihi

    ReplyDelete
  2. hehe. lapar la pulak tengok makanan rasa mas tu :)

    ReplyDelete
  3. lu ni... ish3..
    bek lu pi sedekah je duit2 lu tu..
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    kt gua...keh3

    ReplyDelete
  4. mengidam nak makan kat rasa mas la pula..
    eehheee

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)