Looking For Anything Specific?

Header Ads

gua senang kena buli keh?

huwaaaa. gua tacink dengan kawan gua. tak abes-abes kena buli. kalau tak buli gua sehari tak sah hidup gamaknyaaa. makan hati berulam jantung doee. ish3. nasib gua lah dapat kawan macam lu kan harry.

tahu lah gua comel, tak yah lah buli gua. sakat gua. dengan orang lain lu tak sakat pulak. asyik gua jeh yang kena. geram tahu tak. nak lu jeh menang kan kan kan? sepak bertalu-talu kang.

dak harry nie gua sumpah, kalau gua jumpe lu, gua belasah lu habes-habesan. lu tengok lah nanti. jangan terkejut kalau tetiba ade orang baling lu dengan kasut. grrr

harry ade sorang kawan. faiz namanya. faiz nie kekadang back-up gua. kekadang back-up si harry tuh. bila dua-dua bersatu, habeslah gua. tak dapat nak lawan. ade jek idea jahat dorang. its not fair dude. bawak kroni. demyu guysss.





seeeee. sapa tak saket hati?
panggil gua makesah lah. syazberry jadi syazberak lahh. 
bengong.
part tuh, gua tak nak printscreen.
menyakitkan hati jek.

grrrrr

Post a Comment

7 Comments

  1. comel la sangatttttttttttttt

    ReplyDelete
  2. hehe org cmni lepuk je sampai lebam :D

    ReplyDelete
  3. sbr je.. hehe.. kak, jom tukar banner nk?

    ReplyDelete
  4. thanks.. saya dah letak banner akak kt blog saya.. mcmana nk buat banner mcm tue ekh? leh ajar x?

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)