Looking For Anything Specific?

Header Ads

ayah gua hensem taw!

hye korannkkkk! harinie kan gua nak tunjuk korang semua gambar ayah gua time dolu-dolu. ala2, time muda mudi dulu. sumpah hensem wei. tu lah agaknya sampai mak gua terpikat kot. kalau korang nak tahu, mak dan ayah gua bercinta selepas kahwin okay. sweet kot. dan tengok melekat sampai sekarang.

gua kalau boleh nak cari suami macam ayah gua. jenis lekat kat rumah, ada sedikit kedekut, pendiam but bila bersuara, perghhhhhh. pedas wei. menikam terus ke dalam lubang jantung. yang paling gua suka, kalau ayah gua marah gua, nanti kan, ayah gua akan pujuk gua balik. cakap2 kat gua. ambil berat pasal gua. erkk, nape gua macam pernah mengalami benda nie semalam? HUHU. hanya gua jeh tahu apa perasaan gua semalam kena buli dengan harry. bongokk! choii! gua nak cakap pasal ayah gua, nape tetibe masuk mamat pendengki nie? 
damn youu.

koranggggg, gua rasa kan, gua dah jumpa lah orang tuh. yekot. hati gua kuat merasainya. ececehh. gedik nyaaa. semoga kekal hendak-Nya. amin. siapa dia? kalau korang bijaksana, korang tahu lah siapa. keh3. 

eh eh eh, korang nak tengok kan gambar ayah gua dulu dan sekarang? den lupo pulak. 
jom skodeng. zassssss!!


ini masa ayah gua zaman muda mudi. tengoklah. rambut afro tuh. dengan seluar yang lebar kat bawah. plus badan keding nya. yang awek-awek kat sebelah tuh semua makcik-makcik gua. ada yang gua tak kenal. kontra sangat yang sekarang. tak dapat nak detect siapa.
=,="


ini plak ayah gua yang sekarang dengan anak dia yang seorang. makin ensem woo. badan dah berisi. tapi, takdelah overweight sangat. 
muka kami sama tak?
ramai kata gua banyak ikut dia. dari fizikal sampailah perangai,
iaitu, degil. keh3.
wee~

apapun, gua nak cakap.
gua sayang sangat ayah gua!
sampai mati gua sayang ayah gua.
terima kasih kerana sabar menjaga anakmu yang seorang nie


Post a Comment

18 Comments

  1. best la lu punye entri..i like!!!!

    ReplyDelete
  2. hehe bestnya entri. terharu. rindu ayah kte..
    jeles tgk org lain still ada ayah :)

    ReplyDelete
  3. pakai bell bottom...hensem2....

    ReplyDelete
  4. woohhoo!! aku suka gambo tu,, then aku suka style bapak lu dulu2 tu.. seluar die mmg gempak! //_^

    ReplyDelete
  5. @eja gua suka kalau lu suka. hik3

    ReplyDelete
  6. @Kopak Otak yekehh? jgn tacink2 yer. ayah anda di syurga. patut bersyukur. hehe

    ReplyDelete
  7. @syAzAnA
    yea yea,,bapak lu ensem,, lu blom tengok bapak gua lagi tauk.. macam adek jamal abdilah tauk..

    ReplyDelete
  8. bagus2 syg ayah selagi beliau masih ada.. jadi ank yg solehah ye. ^_^

    Jom baca dan komen post terbaru MISZ FATIN BOLEH PERCAYA KE?

    ReplyDelete
  9. happy for u to have such good father:) hargailah sementara org tersayang masih hidup! take care dear sis.

    ReplyDelete
  10. @FIFIEY LYCHEE MARATION syukur alhamdullilah i have him. tengs dear. i'll trying dear.

    ReplyDelete
  11. wahhh. hensem macam anak2 dia. hehe

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)