Looking For Anything Specific?

Header Ads

Mohler kita berlari-lari dengan BlogLarian. wee~

Salam. wahh. teruja aku dengan layout baru nie. hari-hari bukak. tiap masa tatap sampai jemu. haha. suka aku dengan feedback yang korang bagi. aku rasa amat terharuuu. wakaka. haha.

berkenaan dengan tajuk di atas yer tuan-tuan dan puan-puan, aku telah ditag oleh kawan aku. si Taufiq Helios. hehe. fiq, ana dah buat nie. muehehe. tengs tag kan. memang dah lama nak buat nie.  


well, BlogLarian nie boley dikatakan satu medium untuk berblog-walking secara pantas dan efisien. plusss, dapat banyak kenal blog-blog baru. kawan pun baru. awww. i loike it a lotzz! haha. senang jeh nak masuk dalam list. follow, entry, slogan, tag, comment. kan senang? wee~

slogan:
Saya suka berblog-walking kerana dengan cara nie saya dapat kenal ramaiii orang plus dapat ilmu dengan hujung jari jeh. senang tuuuuu. wee~

tag:

done. habes suda kerja aku. selesai. marilah kita berjoging beramai-ramai. cewahhh!

cara-cara nak masuk dan bagaimana benda nie boleh berfungsi, boleh ke SINI.

weee~

Post a Comment

6 Comments

  1. awk..pembetulan sikit...taufiq helios la..not hellioz...hellioz tuh org lain..dia guna nama tuh.. :D nway tengs jawab tag :D

    ReplyDelete
  2. wahhh thanks sayang...!!=) macam mana ni? i kena bt macam ni jgk ye? pastu tag nama sape2 ke?

    ReplyDelete
  3. @Siska pergi link tu okay siska. hehe

    ReplyDelete
  4. jom kite berlari2 hehe ^^ lawat awk balek :)

    ReplyDelete
  5. terima kasih sebab join bloglarian..blog anda dalams enarai terkini

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)