Looking For Anything Specific?

Header Ads

Cinta. Love. susah sangat keh?



Susah keh nak bercinta?
Apa best bercinta?

Time manis memang best.
Bila datang part masam, sapa susah?
hati sapa yang rabak?
dua-dua keh?
siapa yang bersalah?
diri sendiri atau si dia?

Bukanlah nak kata aku anti-cinta. but, benda-benda nie buat aku fobia. takut. 
Takut dipermainkan.
Takut dikecewakan.
haishh.  semua takut. damn.

benarlah, when a heart breaks, they dont break even. got it guys?
kalau ade gaduh dengan partner, carilah jalan penyelesaian. ego tinggi melangit mencecah klcc tak ada gunanya sebab aku tahu dalam hati korang masih ada perasaan sayang even sekelumit jek. 

ouch. jadi doktor cinta sudah. miahaha. love for me? not now. im still trying to know you. erm, you know who right? *wink*

psst; entry tak ade kena mengena dengan sesiapa kot! miahaha.

Post a Comment

6 Comments

  1. kita same part fobia tuuu, for me...single is the best part in my life n now sye tak p'caye pd cinta =)

    kata ati: kengkadang rase nak kondem pada cinta pom ada :P

    ReplyDelete
  2. @zatihaha. single is better now. not sure about the future. hehe

    ReplyDelete
  3. hmm. nak kata aku fobia., tak.
    tapi boleh jugak kot.?

    entahlah. aku dah malas nak berfikir pasal cara-cara memikat dan menarik hati gadis sebenarnya.

    susah., nak jaga hati pasangan bila hati sendiri pun susah dijaga.

    walaubagaimanapun., selamatlah semuanya., kan.?

    ada jodoh., datang la someone special tu. ima awal atau tidak.

    ye dak.? :P

    ReplyDelete
  4. all i can say is love is unpredictable ^^

    ReplyDelete
  5. @M. Faiz Syahmi yer. aku skong. bia dye dtg sendri. amin.

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)