Looking For Anything Specific?

Header Ads

Wajah baru dan Penghargaan!

Salam. kepada yang sesiapa yang selalu datang blog aku, mesti korang perasan something kan? perasan ke tidak? huhu. dulu kan blog aku, warna ungu. now, dah tukar ke PINK. memang my feveret. aku suke body post aku besar-besar. tulisan pun besar. senang orang nak bace.

kepada sesiapa mata dia saket tengok love-love aku yang besar gedabak tuh, maaflah yer. aku kan suka besar-besar. haha. bru ceria sikit yedak? wee~

eh, aku nak ucapkan setinggi penghargaan kepada Amir the Suffer8zine and Harry da Lovac. sebab dorang lah yang buatkan blog aku yang lepas. template amir yang buat and header harry yang buat. aww. aku rasa sungguh terharu dengan kebaikan dorang nie. tulah untungnya buat blog. macam-macam dapat.

*header aku yang lepas*

well, design template aku nie, bukan aku yang buat. akak nisa atau WhiteyMommy yang buatkan. korang engat free keh? tempahlah. jangan risau. harga tak mahal. bagi aku lah kan, berbaloi lah gak. berbanding certain designer yang aku survey. aku amek package 2. template, watermark and signature. siap install terus dalam blog korang. tak payah nak fikir coding bagai. kalau korang nak tempah, silalah tempah. akak nie baik. cuma, kalau korang tempah, janganlah korang push-push akak ku sorang nie. akak aku nie ibu beranak satu. so, paham-paham jelah kan. dia banyak komitment. and bagilah kerjasama yang tip-top seperti korang penuhi apa yang dia mintak. senang kerja nya nanti. kalau dua-dua bagi kerjasama, bukan keh blog korang tuh akan cepat siap. tengok aku, tak sampai seminggu dah siap. kan senang. kalau nak tempah, pergi SINI okay.

*contoh plan format yang aku buat. hodoh bebenor*

okay. satu kerja untuk korang, boleh bagi feedback or KOMEN tak? berat sangat keh? pape jelahh. den tak kesah. haha. silalah komen yer. terima kasih sesangat. sayang korang semua. okay. blogwalking time! yeahh!

pssst; kalau korang tanya macamana nak buat template and design nie, maaflah yer. den tak dapek nak tolong. den pun tak reti. miahaha.
peace yaww!

Post a Comment

48 Comments

  1. wahhh akak buat mmg nice! huhu thnx 4 backlink, keep it up yawww!


    Terkini : Seluar Dalam Kalis Bom

    ReplyDelete
  2. hehehe wah... akk ingat akk orang pertama komen... ceh.. am selalu je... first... macih syaz... alhamdulillah... bila customer puas hati akk suka.. sejuk la salji kat blog ni... latar hitam ni menaikkan lagi... salji yang turun... ala-ala winter gitu..:)

    ReplyDelete
  3. cantik gak.. tp salji2 tu gua rasa tak perlu kot.. ntah la

    ReplyDelete
  4. waaa syaz de sifu gak ea... bestnye.. nice lah syaz...

    ReplyDelete
  5. @hamzah ianalahh. bru best. skang kan winter! hehe

    ReplyDelete
  6. @✿Bloodberry✿tengs nora. yep. akk whiteymommy is my sifu. hehe

    ReplyDelete
  7. cantik template ni.. mmg tak rugi la tempah..

    ReplyDelete
  8. haha..teruskan semangat berblogging..kui3

    ReplyDelete
  9. wa cntiknya blog ni.. bleyh x ajar una.. cmne nk wat box sidebar cntik cm u? yg ade plangi tu.. nk blajar.. please..

    ReplyDelete
  10. ceria template ni.. sape2 yg tgh sedih.. kalau masuk blog ni, mesti jadi ceria.

    ReplyDelete
  11. @sharaBUNGA ouch. suke bg shara jeles. miahaha

    ReplyDelete
  12. @teddyuna alamak syg. syaz xreti lah. huhu

    ReplyDelete
  13. @Fyzal tengs fyzal. slalu lag dtg sini bila sedih. hehe

    ReplyDelete
  14. mmg cantik! hebat org yg buat ni...


    p/s=patutlah ingtkan salah msuk blog td? hehe

    ReplyDelete
  15. naseb baek mommypinky paham plan tu
    -_-"

    ReplyDelete
  16. ops pembetulan.

    whitey mommy. hiks

    ReplyDelete
  17. @NICK IRFAN haha. tahu xpe nick. engat rupanya nick. hehe

    ReplyDelete
  18. @NuR 'aQiLaH tulahh. dahlah hodoh bebenor syaz lukisss. miahaha

    ReplyDelete
  19. U look PINK! like..like..like..like..

    ReplyDelete
  20. menarik! ringan! i like :D

    tag kamu dlm entry baru fiq :D

    ReplyDelete
  21. nice one dear. keep it up. sometimes mmg kne tukar2 kan :)

    ReplyDelete
  22. woahhh mmg stylo abis~!! ;D
    dari ungu tros ke pink
    dah makin kejambuan xD

    paper pun smart jer =D

    ReplyDelete
  23. dear...
    blog kamu sgt comel!!!
    siyesli..

    tp kan tajuk belog yg 'hidup ii ibarat pelangi' tu mcm kelam sikit la
    font dah cantik tapi warna tu tenggelamkan tulisan
    maybe kena ada shadow pd tulisan atau tuka warna yg lagi terang dari love love kt sekeliling

    lain-lain mmg dah ok
    suke wajah baru ni :))

    ReplyDelete
  24. @Kie-yu haha. I'allah. akan ditukar. tga nak cilok kamera dslr. huhu

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)