Looking For Anything Specific?

Header Ads

DiGi iPhone 4 Play!

heyo lagi! wah wah wah. sejak bercita-cita nak menang iPhone 4 nie, bersemangat lagi yer buat entry tiap-tiap hari. bukan apa, ini adalah satu syarat daripada DiGi and Nuffnang kalau nak menang! iPhone 4 wei! siapa yang tak nak kan? okay. untuk hari yang kedua ini, mereka suruh buat satu post tentang application untuk iPhone dari iTunes Store! ermm. agak susah sikit nak buat sebab aku kan mana pernah pegang iPhone! yang aku tahu iPhone ade banyak apps yang menyenangkan kita!

okay. setelah aku menggunakan pakcik Google, aku berminat dengan satu apps that is Guitar Toolkit. aku nie tak reti langsung nak main gitar nie. ade gitar sendiri pun susah. aku teringin gak nak belajar main gitar dengan mudah. so, tak payah ade guitar pon senang. kalau dengan iPhone, kita boleh jeh belajar. Guitar Toolkit ini ade semua features yang real gitar ade taw! jangan main-main! dengan sentuh jeh jari kita dekat iPhone tu, kita boleh main gitar sejibik macam real gitar! waaaaaaa! coooool~

Pemain gitar pun boleh nak main gitar dekat mana-mana. tak payah nak bawak gitar yang besar gedabak and berat tuh ke mana-mana. ON THE GO babe! and lagi satu, sesiapa yang left handed, kita boleh gak main tuk gitar yang left-handed. cool kan?

Kalau aku dah reti main gitar, boleh lah aku compose lagu yang best-best! lagi-lagi dye ON THE GO, lagilah senang kot-kot tetiba idea nak compose lagu tu nak datang kan? senang kalau ade iPhone 4! hujung jari jeh taw! awwww~

overview of the apps




wow, sangat cool and canggih okay! 

to DiGi and Nuffnang, i hope this entry suits ur conditions. i hope so!
ngee~

I WANT THE iPHONE 4!

Post a Comment

0 Comments