Looking For Anything Specific?

Header Ads

DiGi iPhone 4 REAL!

Helo again! harini aku nak bercerita sikit tentang tawaran DiGi. aku nie bukannya pengguna DiGi. but, tawaran yang mereka sedang buat sekarang begitu menggoda hatiku. ececehh.

kenapa aku kata ia sangat menggoda?



sebab:

1) dengan hanya serendah RM58 sebulan dengan rebate RM5, kita boleh dapat macam-macam yang best. bagi aku, harga ni sangat sesuai bagi student macam aku. dengan dapatnya duit PTPTN yang bakal aku dapat tak lama lagi, aku rasa tak ada masalah nak bayar every month. wee~
2) kalau kita BANYAKKK guna, kita akan dapat BANYAK FREEE! boley lah gayut atas pokok lama-lama dengan ehem-ehem aku. nak tepon other line pon boleh. harganya TETAP sama. boley cakap 200 minit tanpa henti, 200 SMS, 20 MMS and internet 1GB! WOW, sangat masyukkkk!!!!! banyak untung woooooooooo.
3) kalaulah korang dah habes free monthly usage tu kan? secara sendirinya, rate korang akan turun kepada 15 sen untuk voice call, 10 sen untuk SMS dan 20 sen untuk MMS. tengokkkk. murahh lagikkk! siapa yang tak nak wei? AKU NAKK!
4) kalau pakai Friends and Family Plan, LAGII MURAHH rate nyaaaa. ishhh. melampau-lampau murahnya. dah dapat jeh DiGi nanti, akan aku letak number yang teristimewa dalam plan aku. boley gayut lama-lama. adoi. bestnyaaaaaa.......
5) One last thing, kalau guna DiGi, aku akan dapat UNLIMITED FREE INTERNET and NO EXTRA CHARGES. wow, dengan adanya DiGi and iPhone, aku nak online kat mana-mana pun boley! dahlah FREEE wei! lagi best online FB and update blog kat iPhone! nak TRY!!!

aku selalu berkeinginan nak pakai DiGi, tetapi selalu tak kesampaian. masa tak delah, duit tak adelah, hp tak delah. haishhh. and aku terfikir nak tukar brukband aku ke DiGi broadband sebab lagi cepat loadingnya. tengah tunggu masa jeh niee. hehehe

AKU NAK DiGi iPhone niee! nak jugakk!



Post a Comment

0 Comments