Looking For Anything Specific?

Header Ads

DiGi iPhone 4 me!

heyo. entry sangat ringkas and padat okayy. dari 24 september sampai 1 Oktober, DiGi and Nuffnang bermurah hati nak bagi iPhone 4 kat sesiapa yang bertuah. wow, tawaran yang menarik nie. aku mesti tak lepaskan peluang. muehehe.



okay. aku dah berangan dah nie nak pegang iPhone dalam tangan. selama nie pandang jek sepupu aku tayang iPhone. aku pun nak merasa gak. korang nak tahu sebab apa aku nak sangat iPhone 4 nie?


Sebab-sebab;

1) ia sangat nipis(35 inches or 89mm), ringan (137g), sangat canggih. 
2) ada ciri iPod touch and iPad. kan best tu?
3) menggunakan sentuhan kita sendiri on the multi-touch display and sangat sensitive dengan jari kita.
4) apa yang perbezaan ketara ialah dari segi designnya. menggunakan 'uninsulated stainless steel' and acts as a device antenna.
5) ada  Apple A4 processor and 512MB eDRAM (lebih canggih dari iPhone biasa)
6) 16 GB or 32Gb flash memory (boleh simpan banyak benda kan?)
7)  camera ada depan and belakang. boley lah 3G dengan orang tersayang. handphone aku yang sekarang nie, tak boleh nak 3G sebab camera kat belakang jek. sadis betul. =.="
8) boley record video yang cantik-cantik and very the clear macam HD. tak payah nak tunggu duit turun dari langit sebab berangan nak beli kamera DSLR uh. ade iPhone kan senang?
9) ade wi-fi. itu yang best. nak online pun senang kan?
10) lebih bagus adanya DiGi. dahlah sangat murah. coverage lagi lah senang nak dapat.
 
 


Post a Comment

0 Comments