Looking For Anything Specific?

Header Ads

Korang nak tahu something tak?

Salam semua. ececeh. sudah lama jari jemariku yang comel nie tak menaip kan? ade yang rindu keh? *pasan jap* bukan apa kawan-kawanku, korang semua kan tahu kebanyakan blog-blog nie dilanda malware. adehh. aku pon tidak terkecuali. naseb baek ada encik Suffer tolong selesaikan. aligato kozaimass! *erkkk*

Di malam yang nan indah nie, ececehh. jiwang sudah. aku nak share kat korang something yang interesting bagi aku. aku rasa ramai kot yang dah tahu. tak apa. aku nak share gakk. *hentak-hentak kaki*

korang nak tahu jantina lappy kesayangan korang tak? haa? jantina? iyer. jantina sayangku. sila tutup mulut anda yer. nanti lalat masuk. tak manis. hehe. kalau nak tahu jantan ke betina, meh follow step kat bawah nie. kacang jehk. sepupu aku yang 5 tahun pon tutup mata jeh boleh uat taw. meh meh, dekat sikit.



1. Buka notepad dan paste ayat ini dalam notepad: CreateObject("SAPI.SpVoice").Speak"I love YOU"

2. Selepas itu tekan save. Ubah save as type kepada All Files (pastikan korang save di desktop supaya senang nak cari/buka nanti).
    Save as =  love u.vbs

3. Close notepad apabila habis save. Then double click file td (love u.vbs) dan akan dengar suara "i love u."

Cuba dengar btul2 suara "i love u" tu....suara lelaki ke perempuan?
Kalau dengar lelaki maknanya laptop korang tu jantan dan begitu le sebaliknya....




haaa? apa macam? jantan ke betina? keh ade yang khunsa? tettttt. hahah. cubalah sendiri yer. kalau dah tahu jantan ke betina, sharelah kat sini. sharing is caring mehh! hehe. 

aku nyer gegurl. hehe. LIKEE~

have a good day korangg~

tata. Salam. weee~


pssst; saya happy scandal dengan dye even saya kehilangan sorang kawan baik saya. ^^ 



Post a Comment

1 Comments

  1. dah buat.jmpe t blog sape ta.. gugurl gak..aww ;D

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)