Looking For Anything Specific?

Header Ads

akhirnyaaa..

Salam semua. dengan bangganya aku berkata, semalam aku dah sampai ke universiti tercinta. UMP. muehehe. rasa lambat giler sampai sini even 3 jam jeh perjalanan. penat punggung ai taw. hehe.

and bersiap-sedialah aku untuk membusykan diri. dengan expo-convo yang banyak lagi tak siap. ishh. pening bila aku pikir. aku nie dahlah dak first year. blurr-blurr gitu. aisehh. cepatlah habes gamaknya. tak sanggup lagi dah nie. grrr.

Orkestra tak pe. aku suka masuk dalam kelab nie. FUN! agagagaga~

and semalam aku sebak sebab kak TTT dah meninggal dunia pada 17 September lepas. huhu. rasa tersentap yang amat sangat. arwah meninggal sebab kanser serviks. kat Jepun arwah meninggal. kak TTT uh sangat lah frenly. bila kita pergi blog dye, dye mesti akan balas visit kita. cantik plak akak tuh. sekarang blog dye dah ditutup. rasa sayu sangat hati nie. so, sama-samalah kita sedekahkan Al-Fatihah kepada arwah. arwah pernah buat kontest nak menang Blackberry. aku rasa dye uat kontest uh sebagai kenangan dari dye sebab dye tahu kesihatannya tak stabil. huhu. semoga kak TTT tenang di sana. =.='

Post a Comment

5 Comments

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)