Looking For Anything Specific?

Header Ads

dont underestimate me lahh!

Salam semua. sehat ker korang semua? duit raya banyak dapat? hehe. dah besar, tak yah dapat banyak duit raya kan kan kan? harituh baru aku melalak kat pusat karaoke. muehehe. lepas gian aku nak berkarok. 3 jam straight aku berkarok. habes dah suara aku. then, raya arituh aku sempat nak berjumpa dengan kawan lama. perghh. memang best giler. jumpa kawan tusyen yang terserempak kat sana. best-best. tak tahu nak cakap macam mana lagi dah. muehehe. ;)

ermm. berbalek kepada tajuk di atas. aku nak bagitahu lah kat sesiapa yang kat luar sana. DONT UNDERESTIMATE ME. bukan apa, aku tak suke dengan mereka yang pandang rendah kat aku. =.="

korang kan tahu cos yang aku amek nie amatlah susah. chemical engineering. dengar nya pon, dah woooo kan? nie pak sedara aku lah nie. dia macam pandang sinis kat aku. dye engat aku tak dapat carry. tahulah result matrix aku dulu tak seberapa. dapat plak cos nie kan. lagi-lagi kat UMP. haa? UMP? menatang apa tuh? tu Universiti Malaysia Pahang lah. memang lah tak segah universiti hebat yang lain kan? huhu.  aku tahu anak dye super genius. study overboard. dye kata, anak dye pon tak dapat nak bawak cos nie. aku pon senyum kambing je lah. dalam hati, dah sumpah seranah dah. itu anak ko, bukan aku pakcik ooi! 

tak pew. aku anggap apa yang ko cakap kan tuh sebagai cabaran kat aku. ayah aku kata, 'adik kena buktikan kat dorang yang dorang tu salah. adik kena sahut cabaran tuh'. so, aku sematkan dalam hati yang aku boleh buat. even susah macam vavi pon, aku kena buat gak. dah tertulis takdir aku amek cos nie, aku redha je lah. aku percaya rezeki Allah itu ada asalkan kita berusaha kan? 

okelah. itu sahaja coretan aku kali nie. dah lepas sket geram aku. muehehe. take care korang. wee~ 
;)

Post a Comment

4 Comments

  1. dh berjaya nant fotostat dgree tunjuk kt dia k :)

    ReplyDelete
  2. cakap ngan pakcik.. ada aku kisaaaaah?????????! haha

    ReplyDelete
  3. btol!!!!!
    aku setuju syaz!!!!
    dun worry,you'll do great there.
    ;))

    ReplyDelete
  4. wek.. ank maybe bijak tp bapak yer?? hampeh~

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)