Looking For Anything Specific?

Header Ads

timbaland nak bunuh diri?

pakcik timbaland



rilekk. sape minat timbaland sini? angkat tangan! ermm. tadi aku main tweeter jap. tup-tup dapat tweet dari ryan seacrest. yang timbaland nak bunuh diri. awatnya jadi lagu tuh? pelik aku. then, aku suh ryan tuh update selalu. eceh. macam dye bace jek tweet aku. kahkahkah.

then, dye reply lah sebab aku rasa mesti semua suruh dye update. that maybe si timbaland ade cubaan membunuh diri. sebab kan ade orang nak curi jam dye yang sangat mahal. DUA JUTA taw. dye kate maybe seorang yang dye percaya curi jam dye.  dye tinggalkan rumah dye and start driving. family dye mula risau so, dorang panggil sheriff handlekan.

Selepas dah jumpa pakcik timbaland nie, dorang tanya lah si timbaland and family nyer. apa yang dorang tanya aku tak pasti pulak. then, paramedik buat check-up kat dye sket and mereka mengesahkan yang si pakcik timbaland nie okay jek. maybe dye sedih kot.


aiyakk. mati-mati aku engat pakcik nie bunuh diri. bikin panas jek. wee~

laporan dari TMZ, Ryan Seacrest and Syazzberry.


Post a Comment

6 Comments

  1. haha. its up to u. syaz suke lagu dye ngn katy perry. wee~

    ReplyDelete
  2. DOKTER, NURESE, AHLI FARMASI, Ir AND NOW REPORTER??

























    walawehh! :D

    ReplyDelete
  3. salam . haha. fida pon . ngee

    ReplyDelete
  4. kelly, part time job. wakaka

    fida; sep2! haha

    ReplyDelete
  5. hoih..takkan la sampai na bunuh diri

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)