Looking For Anything Specific?

Header Ads

tak menyesal langsung!

Salam semua. tup-tup dah nak raya dah. dah beli baju raya keh? aku nyer UNDEFINED. haha. mama kot yg uruskan. hehe.

well harinie boley dikirakan best. sebab harinie ade meeting UMP Orkestra (UMPO). kira ada ice breaking bagi freshie macam aku nie. hehe. aku dah excited dah. dah terbayang-bayang aku main instrument tuh even aku tak tahu main. asalkan ada bunyi, jadilah. haha.

aku nie under crew. kira angkat barang tuh semua kerja-kerja aku. haha. agak2 kan, boley kurus aku gini. dah lah amplifier (amp) agak besar. dengan drum set yang agak besar. but, nasib baik boley tahan ringannya. kami diajar cara nak pasang dengan betul, simpan dimana, jaga barang yang penting-penting. and make sure barang-barang tuh tak hilang. perghh. satu instrument ambil contoh piano mampu mencecah 20K taw. ternganga mulut aku sekejap. naseb baik lalat tak masuk, lau tak, batal puasa akak taw. haha

sedar tak sedar, dah 4 jam kami kat situ. siyes. aku tak sedar langsung. memang best lah layan instruments uh.  senior-senior pulak sporting habes, dorang COOL. best sahaja kawan dengan dorang. naib pengerusi tanya kenapa aku nak masuk UMPO nie. aku cakap, JUST TO PLAY MUSIC even i dont know how to play it!

yang best even aku crew, kerja angkut barang, kami boley join other performance. boleh jeh join nak cuba-cuba main, nak try jamming, nak belajar main instrument. itu part yang paling BEST. kami tak disisihkan. kami nie orang yang penting gak taw. lau tak, sape yang haram kejadah nak angkut benda alah yang besar gedabak tuh kan? betul tak? 

So, aku tak menyesal langsung masuk UMPO nie. aku tak nak hangat-hangat taik ayam jek. sebab aku dah suka, ia tak akan menjadi masalah. minat mengatasi semuanya. betul tak? sekian. wee~

layan gambar nak tak? sila angguk dengan kadar segera. scroll sahaja okay!






drum acoustic, tak tahu aku label dengan betul. engat tak engat jeh nie. hehe






arghh. budak comel nie harus menyebok! WAJIB!






Post a Comment

4 Comments

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)