Looking For Anything Specific?

Header Ads

erkk..unik keh aku?

salam. puas memikir nak post apa. hehe. TING! akhirnya dah ade. yezzaa. jom terjah. wee~

erm. aku ade assginment english nak kena present hari jumaat depan. tajuknya. ABOUT MYSELF. and and and kena cerita pasal keUNIKan diri sendiri. boleh cerita sal family but not too much. mainly about myself. adesh. apa yang uniknya tentang diri aku? ermm. chubby. comel. erkk. puji diri sendiri nie. haha. dahlah kena korek fail-fail gambar masa kecik. nak tunjuk betapa chubby nyer masa aku kecik.

nielah rangka presentation aku nak buat nanti. hurrmm

unik tentang aku

- manja tak manja-
- pernah masuk persembahan SUKMA 2004 as a dancer even im chubby dat time-
- degil yang teramat sangat-
- karakter yang sangat berbeza bila dengan family and kawan-kawan-
- minat giler warne PINK-

ermm. pe lagi ekh? kering ideaa nieee. rasa-rasa korang ada cadangan tak? hehe. feel free to leave your comment okays. tengss! nie mintak cadangan berani mati nie. adeshh.

psst; saya akan away selama 3 hari sebab ada camp kat Paloh Inai start esok. no phones, no cameras and surely no internet. wish me be well there! ;)

Post a Comment

4 Comments

  1. salam

    hehe.. teringat pula semasa mengarang esei semasa sek ren.. tajuknya, "aku sebuah bas'..

    Bukan senang nak mengarang tu. Moga berjaya k..

    ReplyDelete
  2. ouh~
    nk cdgn eh

    cbe syaz habaq 1 bnda yg tak sama lgsung dgn org len

    cthnye syaz bleh ride scrambler ke
    atau ape je pkare yg pompuan jarang buat tp syaz buat :D

    glux 4 ur presentation ok~!

    ReplyDelete
  3. woo, kyu. tengss bangat! suke2. hehe

    rashid; kena uat presentation nie. hehe

    ReplyDelete
  4. cakap, SAYA PUNYA SORANG SETERU COMEL DAN BAIK!


    larikkkkkkkkkkkk

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)