Looking For Anything Specific?

Header Ads

ohh, nuffnangku!

Salam. morning. hari ni cuaca agak mendung. nak hujan rasanya. harinie nak cerita tentang apa yer?. idea, please come to me. oklah. hari nie aku nk berblog tentang perkembangan blog aku. harinie dgan bangganya mengumumkan kewujudan iklan nuffnang dlm blog aku. Sebenarnya aku dh lame ade nuffnang. Cuma tidak tahu mcm mane nk guna. budak-budak lagi mase first time buat blog. tapi, disebabkan rase ingin tahu and berasa jelaous dengan blogger lain yang ade nuffnang sendiri, aku dengan muka tebalnyer pergi menuntut ilmu dekat pakcik Ben ashaari. Nasib baik beliau agak peramah dan menjawab soklan2 aku dgan sabarnyer. Finally, aku dpatlah lihat traffic aku yang sebenarnya. Ohh, sungguh dukacita yer bila tgok analytics aku. ciput jeh. tapi xpew, its just a beginning. aku akan mulakan sesi blog-walking tuk +++traffics aku. hehehe. wish me luck.

korang semua silalah tinggalkan link anda di chatbox aku or leave me a comment k. promise akan jelajah blog korang tuk tingkatkan lagi traffic blog korang..

terima kasih.
syazana.

Post a Comment

6 Comments

  1. semoga berjaya
    jangan tensen2 kalau trafik x tinggi
    semua makan masa

    KANTOI AKU MEMINATI SESEORANG

    ReplyDelete
  2. zanaa.. macam mane nk involve dlm nuffnang neyh?? nak jugakk! :D

    http://zyedahzyedan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. zeydah.
    ko g kat www.nuffnang.com.my
    ko ekut jeh ape yang dye nak k.
    lau xpaham, msg kat shout box aku.

    ReplyDelete
  4. tahniah... mesti best ade nuffy kan?... i takde pun.. mmg tak tahu sangat caranye.. :)



    komen i punya entry gak ye.. klik kuat-kuat kat sini >>Sebab-sebab Blogger takde Idea nak tulis Entry



    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)