Looking For Anything Specific?

Header Ads

Waiting (part 1)

Salam. Pagi nie semuanya tak kena. Makan salah, duduk salah. tapi, nasib baik berblog tak de yang salahnya. Dahlah tidur tak sedap. Guling sana, guling sini, peluk bantal arah ni, arah sane. Agak lame lah jugak untuk aku melelapkan mata. nasib baik si dia menemaniku SMS. ada jugak lah modal untuk aku tidur. Petang semalam, mak ada cakap something. Ada orang nak tidur rumah aku. Petang ni kena jemput mereka di Bukit Beruntung.

Sebenarnya, dah lame aku tak jumpe mereka ini. Kali terakhir tahun lepas kott. Not sure. agaknyer, mcmanelah rupa dia. Comel kah, besarkah, hitam kah, putih kah, tembam lagi kah?
Jadi, aku hanya terus menanti sampailah petang karang. Korang nk thu sape x? Let me tell youu. Dia adalah cousin aku yang bru lahir. Kali terakhir aku tgok dye mase dye baru lahir. Tidak sabar rasanya nak picit pipi dye tuh. Aku jeh yang belum jumpe dye bila dye dah besar sikit.

Let me show you the picture.


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

OMG! pipi dye sangatttt tembam. Nak cubit lagiii. Cepatlah petang!

amacam? macam chef budak-budak tak? Name dye pon aku dah lupa. rasanya, Nur Alesya Humaira. Malam nanti aku update pic dye yang terkini ea. tata.

syazana.

Post a Comment

2 Comments

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)