Looking For Anything Specific?

Header Ads

Contest Hangit By Arieza

Contest Hangit

ini pic kawan aku. Rumates aku amek senyap2. Inilah jadinya apabila kena beratur kat padang mase waktu pagi. Muka semua ngantuk. Memang nmpak sgt kan?

Yang ini pulak, aku pon xtaw lah nk describe ape. Aku xtawu lah apa yang dye fikir sampai dye senyum sorang2. Sume buat muka bila nak beratur. Dah lama kumpul satu blog. Last pon, mse orientasi week last year.

ini pulak aku. Ini semua kwan aku nyer keje. Mase ni ade sukaneka blok. Abes muka aku kena tepung. Macam tepung gomak jeh. Muka orang lain oke jeh. Aku jeh yang lebey2. hehehe

Inilah antara gamba2 yang akan masuk dlm contest cik Arieza. Harap2 menang lah yerr. Amin. Sape2 yang nak masuk, link yer ade di side bar yer. Hadiah sgt lumayan. Jom kita join ramai2. Kasi meriah siket. Oh yer, aku dapat tahu contest ini kat cik shazika. tengs and adios!

Post a Comment

14 Comments

  1. haha...menarik..hope ko mng hehe..pic kwn ko senyum 2..aku ase die tringt mimpi die ag la hehe..klaka je..actually mr.crazee bese gak cam2 haha..ok gucluk!HEHE

    ReplyDelete
  2. hahaha.
    myb kot.
    mse tuh sume masih mamai lg.
    ade gak yg xmndi.
    tp, aku mndi ekh.
    hehehe.
    beb, tengs doakan. join ar.
    bru gempak. sape menang, blnje mkn.
    wee~

    ReplyDelete
  3. ade..ni..crazee_ch0clettes@yahoo.com.my..ana cmne nk join contest cam mkcik ana ni??aja la bdk baru ni(mr.crazee)..huhu

    ReplyDelete
  4. Haha..tgk logo tu mcm KMM je.
    Matriks Melaka kan..
    kire junior la ni..hehe..

    ReplyDelete
  5. eh, nizam.
    ykeh?. wah2. reunion nyh.
    badge bape?

    ReplyDelete
  6. ok set..kalu 2-2 menang??(ceh poyo je aku..)hahaha..

    ReplyDelete
  7. lau 2-2 menang?
    tanye penganjur nyer.
    hehehe.
    dah upload lom?
    xsaba aku nk tgok muke ko yg pling huduss. hehehe
    jgn mare.
    =)

    ReplyDelete
  8. batch 2004/2005..
    lame dah..
    tapi yg same mesti bau taik ayam kat sane malam2 tak ilang2 kan..kahkah..

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. oraito! tq sbb joiN! :) sat lg kita add nama to list peserta!! :)

    ReplyDelete
  11. arieza= tengs!

    wan= ntahlah wan. myb kot. hehehe

    ReplyDelete
  12. bahaya tul snap snyap2 ni...hahaha...

    ReplyDelete
  13. suke snap senyap2.
    kkdng dye sndiri terkejut tgok muka dye.
    hehehe

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)