Looking For Anything Specific?

Header Ads

main tarik tali.ade pendapat?

Kau Atau Aku (main tarik tali)

Berlindung disebalik wajah selamba
Bagai tiada apa perasaan diantara kita berdua
Lucunya dalam saling berpura-pura
Semua orang tahu kau dan aku
Masing-masing punya rasa yang serupa

Main tarik tali, malu mahu memulakan
Luahan hati kita
Main tarik tali, masih menanti siapa
Mulakan dulu

Dilema didalam permainan ini
Masa terasa panjang
Hingga membuat ku tak tahan tertekan
Lakonan ini semakin membebankan
Terasa ingin saja aku terus terang
Tentang perasaanku kepadamu

Main tarik tali, malu mahu memulakan
Luahan hati kita
Main tarik tali, masih menanti siapa
Mula dulu

Kau atau aku
Memulanya dulu

Ruangan 4 muka dinding keliling
Makin menghimpit kala menanti panggilan darimu berdering
Mengharap engkau jua sedang begini
Dalam kelu resah
Menantikan perucapan yang ku cinta kepadamu

Main tarik tali, malu mahu memulakan
Luahan hati kita
Main tarik tali, masih menanti siapa
Mulakan dulu kita
main tarik tali, malu mahu memulakan
Luahan hati kita
Main tarik tali, masih menanti siapa
Mula dulu

Kau atau aku
Memulanya dulu

Kau atau aku
Memulanya dulu


*tujuan aku post lagu nyh sebab aku confuse ngn sorang mamat nyh. Kami dah kenal lame. And sometimes he makes me happy with all his jokes. Tapi kan, aku tak pasti sama ada dye menunjukkan dye suka aku sbg seorng kwan atau lebey sorang kwn. Im not sure. Truely, i like him and he the only guy yang aku rse bley bwak aku ke jalan yang lurus. Yang tak ade selekoh or bengkang-bengkok. But, what i am going to do now is just wait. emm.

korang ade pengalaman camnyh x? kongsi lah sket.

Post a Comment

5 Comments

  1. wow..menarik..huhu..cbe awk tnye or korek la mne2 mklumat psl mamat tu tp jgn korek tinge calit kat mamat tu sudah..hehe..die pnh bkapel ke x b4??
    klu x..maybe die segan2 lg..n xde self confident lg...sedangkan owg yg ade xeprience pun segan2 lg..ye x??=)..suggest je..hehe

    ReplyDelete
  2. pernah. and dye pernah kuciwa ngn gf dye.
    and dye pernah ckp dye sukakan sy. direct. in message lah. but, myb dye nk concentrate study dlu kot. =)
    btw, tengs 4 ur opinion.

    ReplyDelete
  3. welcome...hehe..juz simple advce here..jgn terburu2..everythg gonna b ok..=)
    ok..b happy always wit our crazee life`s around k..hehe..

    ReplyDelete
  4. kalau tunggu jer blh melepas
    ko x nak try ker?


    Entri terbaru:
    BAGUS JUGAK ADA ADIK PEREMPUAN

    ReplyDelete
  5. tp, segannlah.
    lau dye reject?
    camner?
    =(

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)