Looking For Anything Specific?

Header Ads

Cuba Resipi : Honey Butter Biscuit Texas Chicken


Assalamualaikum. Hai everythingggg!

Musim PKP ni kerja aku asyik makan je. haha. Mak masak sedap kan. Pastu oven ada. Lagiii lah aku tetiba rajin nak buat itu ini. Baking ni best yang tak best bila kena cuci segala pinggan mangkuk yang kita guna tu kan. haha.

Al-kisahnya aku try lah satu resipi ni. Nampak senang. Bahan pun mudah disediakan. Ada je dalam pantry tu haa. So, apa lagi, kita try lah resipi ni. Haha.


Ramai dah buat kat FB. So mana boleh tak buat kan. Kenalah ikut trend. Haha.

Nah, ni resipi kat bawah okk.

*Panaskan oven 180℃ selama 10 minit*


Aku pun buatlah dengan bersungguh sebab nak bagi Sofia minum petang. Gula tu aku kurangkan sikit. Madu aku lebihkan sikit. 

Tetapi...

Expectation.....


Realiti..........


Kahkahkah. Jauh panggang dari api. Tapi rasa dia sama lah macam yang kat Texas Chicken tu.. Rapuh pun ada. Biskut ni sedap makan waktu panas je. Bila tak panas dia jadi muak. haha. 

Sofia suka. So, jadi lah tu kan? Hahha.

Okay bye. Selamat mencuba semua!

Post a Comment

10 Comments

  1. Hi Scha!
    Dah try ye? PH belum lagi, honey takde :(

    ReplyDelete
  2. nampak cam sedap tu. panas panas sapu butter dan honey tu yang sedap tu. Thanks share resepi. ada masa nak cuba jugalah. nak rasa :)

    ReplyDelete
  3. look so good tpi last time ray rasa the one yg dekat texas chicken tu tak sedap pun. maybe because i don't really like it. we have our own likes and dislikes so this one is not to my liking hehe.maybe kalau buat sendiri it'll taste better.

    ReplyDelete
  4. alaa gambarnya broken, tk dapat bukak haha
    mengidam honey butter texas ciken ni

    ReplyDelete
  5. Assalam Scha...terkejut sis JM bila Scha komen kat blog..sbb dah lama Scha x munuck kat blog...ehehhe....lama betul kita kenal kat alam maya kan dari Scha bujang anak dara sampai dah besar buah hati comel tu..terima kasih kerana masih sudi singgah blog sis JM

    ReplyDelete
  6. ingatkan sis JM jek malas update blog hahaha...sis JM balas kunjungan ni...Wahh...rajin betul dia buat biscuit..musim PKP ni bukan Scha jek..sis JM pun ulang alik masuk dapo..asyik nak makan jek..sib baik PKP bulan puasa..so kurangla dapo tu nak berasap hehehe

    ReplyDelete
  7. Pernah makan sekali je. sedap rasa dia ;)

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum..

    Memang sedap itu...

    Salam ukwah dari saya untuk anda.....jom follow blog aku ya...

    Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..

    Terima kasih sekali lagi..ya

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)