Looking For Anything Specific?

Header Ads

Aidiladha di Kilang.


Assalamualaikum! Hai semua!

Salam Aidiladha 1436 H.


Hari raya yang mulia ni aku spend kan time masa dengan bekerjaa! Haha. 

Pelik kan raya aku kerja. Bukannya kerja aku ni memerlukan aku untuk bekerja, tapi, kalau kerja dapat lah duit poket lebih sikit.

Lagipun aku kerja Sabtu ni and aku kalau nak apply leave memang tak dapat gaji, so, agak membazir kalau aku ambil cuti 2 hari cuti tanpa gaji. Plus, aku dah cuti dua hari masa pergi Penang. Untuk topup balik cuti dua hari masa pergi Penang haritu, aku masuklah public raya haji ni.

Ayah and mama pun faham kenapa aku nak bekerja. Haha. Insya Allah, Sabtu ni lepas habis kerja memang aku terus balik Seremban, sebab rindu nanti 3 minggu tak jumpa mama ayah. Haha. 

Well, raya ni, ramai gak kawan-kawan aku yang beragama Islam yang kerja. Jadi, kami cadang nak buat makan-makan sikit. 

Menu:-

1) Rendang ayam
2) Nasi impit and kuah lodeh
3) 17 ketul ayam KFC
4) Seketul Secret Recipe Choc Banana


Haaa, amek kauuu. Kami kumpul duit and makan ramai-ramai. Time public ni je lah boleh buat makan-makan sebab Plant Manager takde. Kalau ada, memang susah sikit nak buat. Haha.



Kami makan slow-slow sebab perut tak habis kenyang lagi, nak makan KFC lah, nak potong kek lah. haha. Memang bekal sampai ke malam since aku nak OT sampai malam. Heww. Nasib baik ada kawan aku sorang ni. Atiqah namanya. Abaikan muka selebet aku. Kerja kilang kot, memang tak lah nak maintain mekap sampai ke petang. Haha.

Scha nak ucapkan Salam Aidiladha, Maaf Zahir dan Batin. Terima kasih kerana sudi datang ke blog kita. Muah ciked!

^^

Post a Comment

7 Comments

  1. 3 tahun lalu pernah gak kerja masa raya korban... Salam Aidiladha yer Scha...

    ReplyDelete
  2. Amboii makan kfc. Hehehe. Selamat bekerja & salam aidiladha :D

    ReplyDelete
  3. Selamat hari raya Aidil Adha, kak Scha! :)

    ReplyDelete
  4. salam aidiladha, sedap lah secret recipe, arghhhhh !

    ReplyDelete
  5. Selamat hari raya Aidiladha, Scha!
    Lamanya tak menyinggah ke sini :)

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)