Looking For Anything Specific?

Header Ads

Majlis Iftar bersama #P1omanite anjuran P1 Networks


Assalamualaikum. Hai semuaaa!


Alhamdullilahh. Rabu lepas aku telah menghadiri majlis Iftar bersama #P1Omanite anjuran P1 Networks. Haaa, OMAnite tu apa?

Online Media Associates (OMA) iaitu boleh dikatakan pihak media bersama dengan P1 Networks. Sangat best masuk dalam group ni. Event yang dianjurkan oleh P1 sangat tidak mengecewakan taw. Apa kata orang? Berbaloi-baloi. Seriously!

P1 Networks amat menghargai sokongan dari pihak media khususnya blogger. Kerana mereka tahu, blogger lah merupakan satu platform terbaik untuk mereka memasarkan sebarang produk mahupun aktiviti mereka. Betul kannn?

Al-kisahnya hari Rabu tu habis kerja pukul 6 petang. 6 petang tepat aku dah ada kat depan punch card. Punch je, aku terus pecut ke KL. Singgah RnR jap nak tukar ke baju kurung sebab theme malam tu kena pakai baju tradisional. Tukar baju, mekap sikit and pecut ke Holiday Inn, Glenmarie Shah Alam. Syukurlah ada WAZE. Boleh dia decide nak ikut jalan mana yang paling cepat and kurang jem. Aku ni boleh je rempuh jalan KL tu sebab ada Waze. hahaa. Kalau takde Waze, memang tak lah aku nak keluar dari bandar Seremban. Haha.

Dalam pukul 7.10pm, aku sampai ke sana. Aku ingatkan aku paling lambat, ramai lagi yang lambat rupanya. Bila sampai, banyak lah aku jumpa muka familiar kat Facebook. Nak tegur, dorang ni famous sangat. So, hanya mampu tersenyum je. See, I am very shy you knoww!

Alhamdullilah. Majlis diserikan dengan kehadiran anak-anak yatim dari Darul Sakinah. Comel sungguh depa ni. Baik-baik akhlaknya. :)





Selepas berbuka, telinga kami dijamu dengan iringan muzik dari band Dischord! Woahh, first time dengar band ni tapi suara diaorang sumpah best! haha. Sampai aku pun terikut-ikut nyanyi dengan dorang. Nasib je aku tak start menari dengar lagu raya dorang. hehe.



Facebook: Dischord
Instagram: Dischorders

Oh yer, nak tahu siapa emcee pada malam ituu? ATILIA HARON! Sangat sporting, sangat lawa and pandai handle event. Mohon P1 jemput Atilia lagi untuk jadi emcee ehh. hehe. 


Acara diserikan dengan contest seperti BEST SELFIE dan BEST DRESSES! Tahniah kepada semua pemenang!


THE FOOD! DELICIOUS!


DOORGIFT UNTUK OMAS!



Thanks for the great night P1 Networks! Truly enjoyed and appreciate your efforts!

Eh, teringin nak jadi sebahagian dari OMA?


Follow and let me know!

Post a Comment

10 Comments

  1. bestnya kak scha. dapat jumpa atilia. n doorgift tu ya ALLAH nampak sedap sangat. :3

    ReplyDelete
  2. wahhh best nya kak scha >< haihhh jeles pulak tengok.. bila lah ina nk jadi macam kak scha ni, boleh pergi event macam ni.. haih.. ya allahh jeles jeles jeles.. dah lah dapat jumpa atilia Y..Y rasa nk nangis pun ada

    ReplyDelete
  3. mamat dekat depan tengah tue gila hensem..... ok bye

    ReplyDelete
  4. nilah eventnya...baca gak hari tu kat twitter Scha.nampak sangat happening!

    ReplyDelete
  5. smalah Scha.. kalo CT jumpa bloggers famous pun senyun je kot.. malu nak tegur.. x standing hehehe.. tp meriahnya iftar ni.. ramai yang datang.. best best..

    ReplyDelete
  6. Macam ramai je blogger yang pergi event ni.

    ReplyDelete
  7. wahhhh meriahnya! besnya scha dpt attend majlis cenggini ! :)

    ReplyDelete
  8. atilia..patutlah cam kenal je

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)