Looking For Anything Specific?

Header Ads

Eh, 24 dah?


Assalamualaikum. Hai semuaaa!

Alhamdullilah. Seketul Scha Nazri sudah melangkah ke alam 24 tahun pada 22 Julai yang lepas! haha

Tua dah aku rasa. Rasa betul ke aku dah 24? Rasa macam tak matang lagi. Rasa macam ada lagi sifat kebudak-budakkan dalam diri. haha. 

Btw, aku sambut birthday aku masa masuk kerja hari pertama lepas cuti raya. Sedih weii. haha. Nasib baik aku suka dengan kerja aku ni. Kalau tak, meroyan gak. Haha



Haaa, ingat lagi tak entry aku setahun yang lepas? Boleh lihat SINI. Aku rasa macam baru je tulis pasal wishlist 23 on 23 aku. Sekejap je dah masuk bulan 7 balik. Masa ni cepat sangat berjalan sampai seriau aku dibuatnya. 

Alhamdullilah, mana yang berbintang tu, aku dah berjaya dapat wishlist aku. Just simple-simple je. Yang lain akan dikejar sehabis mungkin! Amin!

Mood malas tengah menyelubungi hidupku. On lappy tapi malas nak menulis ni boleh tahan hampeh gak. Haha. Padahal banyak benda nak update ni woi! Nak gak cerita pasal raya. Takpe. Raya sebulan! hehe. 

Jaga diri semuaa! Muah ciked!

Follow and let me know!

Post a Comment

10 Comments

  1. Hihihi. Muda lagi kita baru 24 :P

    ReplyDelete
  2. Happy belated birthday, Scha! Have a great & wonderful year!

    ReplyDelete
  3. Happy belated birthday Scha ^-^

    ReplyDelete
  4. Selamat Hari lahir walaupun mcm dah lambat nak wish..semoga impian menjadi nyata..

    ReplyDelete
  5. Wah, dah 24 :) yea! Selamat UlangTahun ke 24 Scha, thanks sbb sudi jadi kawan blogger Anas, semoga segala yg diinginkan/diusahakan berjalan lancar dan dipermudahkan. semoga panjang umur dan murah rezeki :) teruskan blogging k. Takde kek nak bagi. :) Doa Scha sihat walafiat thru out d year In Sha Allah k :)

    ReplyDelete
  6. happy birthday kak scha. may ALLAH bless u and ur family. please be happy always ya. :D

    ReplyDelete
  7. happy belated bedeyh my dear scha!!! semoga Allah permudahkan semua urusan Scha yer... btw, nnt dah kawen, mehlah dtg sini dengan husband...dpt terus tunaikan impian no 3 dengan 13 tuh...hehehehe :D nak hadiah ape? tell me tell me! :D muah!

    ReplyDelete
  8. salam singgah sini dik...wahh...masih muda lagi ni dik...selamat hari lahir...semoga sentiasa di murahkan rezeki,di panjangkan umur dan sentiasa dalam lindungan Allah...

    ReplyDelete
  9. cepatnya masa berlalu kan...setahu berlalu begitu cepat..skrg bulan 8...lagi 4 bln masuk tahun baru pastu Scha lah dh nak masuk 25...cepat kan...tapi kalau 24 still muda remaja tu

    ReplyDelete
  10. laaaa Scha baru 24 ke ? i tot kita sebaya hahaha..
    ok ok cool dulu cool.. mari maintain CT Scha hahaha.. xnak ngaku tua..

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)