Looking For Anything Specific?

Header Ads

Header plus vector cantik oleh Blog Bingkisan Hati :)


Assalamualaikum. Hai semuaaa!

Setelah jealous tengok Amy J, Nadya, Aina rajin godek coding and kemain rajin edit blog, jadi, aku telah merajinkan diri aku untuk menempah satu header baru. Kakaka. Dah alang-alang melabur saham, aku pun tempahlah sekali potrait vector aku sekali. Biar sampai ke pangkal lengan orang kata. Haha.

Kebanyakan aku tengok harga untuk vector quite mahal plus header. Lepas tu, aku terjumpa dengan Blog Bingkisan Hati, Maisarah namanya. Mula-mula saja usha tanya harga berapa. Time tu takde duit lagi even murah. So, aku hold kejap.

Bila dah ada duit sikit, aku terus tempah dengan dia. Sekali dengan vector sekali you alls! Dah lama jugak aku dengan header sekarang.. Saja nak ubah angin sikit. Ubah angin jadi semangat untuk berblog! Hahaha.

Hasilnyaaa? Aku berpuas hatiiii! Aku takde idea pun sebenarnya. Just letak nama blog, what I do in my blog, vector dan tema kaler yang sesuai.


Good bye awak. Terima kasih kerana sudi berkhidmat untuk saya :)



Hai awak yang baruuu. Omenya awakk nii. Haha.
Sekarang ni turn awak pulak berkhidmat untuk saya.
Semoga beri banyak rezeki untuk blog ini.
Aminnn :)

Seriously aku tak pernah ada vector sendiri or doodle sendiri. Vector ni nampak realistic sikit dari doodle. hahaa. Detailing Mysarah ni sangat best. Sampaikan tahi lalat, senyum, baju pun sangat detail. Aaaaaa, Suka sangattttt!

Okay. Kalau nak bertukar angin, bolehlah contact Mysarah [ http://maisarahmyblog.blogspot.com/ ] untuk tempahan blog atau sewaktu dengannyaaa!

Aaaaa, rasa nak update selaluuu! hahahhaa. Semangat blogging, meh lah datang ke dalam dirikuuu ~

Jaga diri semuaaa!

Follow and let me know!

Post a Comment

33 Comments

  1. wah cantik..vector tu lain sikit..

    ReplyDelete
  2. wahhhhhhhh... lawa sangat vector tu!! makin comellah blog kak scha ^^,

    ReplyDelete
  3. sy tlg klik Transitions Signature sekali ^^,

    ReplyDelete
  4. Wahhh cantik tu.. nampak real :)

    ReplyDelete
  5. peh peh header die lagi comel!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. Wahhhh lawaanyaaaaaa! HAHAHA. Sangat kemas. ohsem. Yaay! Hahaha.

    Kak Shca terpengaruh tengok budak ni selalu tukar rupa blog. XD

    ReplyDelete
  7. wow cantik ^^ CT okay dah dengan blog yang Aina editkan hihi.. tapi tingin gak nak ada katun hihi..

    ReplyDelete
  8. Cantiklahhh. Memang betul betul detail.

    ReplyDelete
  9. Memang cantek dan yang penting loading tak berat kan..

    ReplyDelete
  10. eh cantiklah lah banner dia sekali dengan vector
    betul, memang nampak realistik =)

    ReplyDelete
  11. cantikkkK! ok kumpul duit kejappp

    ReplyDelete
  12. wah...kena cari maisarah juga camni...tapi kumpul duit dulu...memang cantik

    ReplyDelete
  13. masuk blog ni, terus terpandang vector cik scha yg besar kat atas tu.
    memang menarik mata ni. macam magnet.
    cantik, nak jugaklah.. hew hew hew..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yekeh? hehhe. tempahlah kat dia. hehe

      Delete
    2. dah tempah!!
      tapi tak dapat respond lagi..
      sob sob sob.. :(

      Delete
  14. Cantiknya header baru & vector Scha! Teliti kerja di Maisarah ni. Akak nak jealous lah...jealous sampai lapar ni hahaah relevan tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. relevan gak lahhh. hahaha

      teliti kan kak? saya pun terkejut taww.

      Delete
    2. Jelles jugak ni.
      P/s: Scha, akak busy sangat sampai x ingat nak inform asben akk appointment pukul berapa seperti yang akak promise.
      Takpelah kalau xde rezeki.

      Delete
    3. Memang teliti! Impressed. Oh, Shikin & Scha nak 'ngedate' eh?!

      Delete
    4. Memang teliti! Impressed! Ohh, Scha & Shikin nak 'ngedate' eh?

      Delete
  15. Rasanya dah cakap dah sebelum ni, tapi nak cakap sekali lagi. Header baru cantik.

    ReplyDelete
  16. cantiknya scha..patutlah perasan makin berseri blog ni.hehe.kak sal kau jugak yang kedekut. buat header sendiri walaupun langsung tak pandai photoshop.Hahaha

    ReplyDelete
  17. Sgt detail,..
    Cantekkk...
    Semoga mood nk blogging tu trs ade
    Kite ni da rase kelaut daaa

    ReplyDelete
  18. rase jelly2 dah masuk dalam hati...heheheheh...sabar aisya, jangan edit bog lagi..sabor :D ehhehehehee

    ReplyDelete
  19. Wahh..memang cantik vector tu...nak juga rasanya buat ni...tergugat tengok vector adik ni....memang jeles sangat2....

    ReplyDelete
  20. Amboi.. Omey angatttt header baru dia.. Zelessss ahkak.. ^_^
    Rosmiza Ali Official Blog™

    ReplyDelete
  21. Nampak comei je scha...nice header

    ReplyDelete
  22. header yg baru ni mmg CANTIK!!!

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)