Looking For Anything Specific?

Header Ads

Salam Aidilfitri bersama Irrayyan.com


Assalamualaikum. Hai semua. Dah berbuka? Berbuka apa tadi? Meh lah share.

Harini genap 10 Ramadan kan? Jadi, tinggal 20 hari lagi untuk raya. Yeayy! Eh, eksaited pulak. Padahal lambat lagi. Hehe.

Memandangkan tinggal 20 hari lagi nak raya, afdal tak nak kad raya? Dulu aku pernah buat Misi Kad Raya. Tahun ni, ermm ermm. Tengok keadaan dulu.

Tapi, aku nak kad raya! Haha. Jadi, nak join lah segmen dari irrayyan.com ni haaa. Syarat dia pun simple sahaja.

  1. mesti lah tinggal di Malaysia
  2. kena follow blog irrayyan.com
  3. buat satu entry. Gam kuat2 banner di atas dan backlink ke blog entry ini.
  4. tinggalkan url entry tersebut di kotak komen di bawah.
  5. emailkan nama, alamat dan link blog ke irra.nulogic@gmail.com
  6. and last, tunggu kad raya dari Mommy :)
  7. Seperkara lagi, sekiranya korang balas kad raya, Mommy akan buat review di blog ni.
Klik untuk ke segmen irrayyan.com

Dah settle satu segmen. Yeayyy! Thanks kak sebab nak bagi kad raya! 

Lagi satu, korang nak kad raya tak? Kalau nak, komen 'SAYA NAK KAD RAYA' kat ruangan komen. Kalau ada 10 orang nak kad raya, boleh lah aku proceed je. Hehe. 

Post a Comment

11 Comments

  1. meh bg aku kt raya free oi..hahaha

    ReplyDelete
  2. Selamat bersegmen scha.

    'SAYA NAK KAD RAYA' jugak!

    ReplyDelete
  3. Nak join jugak, tapi syarat no satu pon dah xdpt nak penuhi... :'(

    ReplyDelete
  4. selamat bsegment,,,
    all the best

    ReplyDelete
  5. selamat bersegmen dear

    meh satu kad raya. :)

    ReplyDelete
  6. Selamat bersegmen yer... Zumal pun join gak ;)

    ReplyDelete
  7. Selamat bersegmen...

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  8. Walaupun segmen dah habis. saya singgah jugak untuk ucapkan selamat berpuasa.

    ReplyDelete
  9. singgah dari segmen yang sama

    http://eurukaseven.blogspot.com/2014/07/segmen-salam-aidilfitri-bersama.html

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)