Looking For Anything Specific?

Header Ads

'Otak-ku di kepala lutut'


Assalamualaikum. Hai.

Aku tengah geram ni. Nasib baik bulan puasa. Haish. Korang pernah jumpa dengan manusia yang tiada adab dan akhlak? Main ikut sesuka hati dia je? Pernah? Aku tak pernah. Tapi aku terjumpa manusia yang macam tu kat dalam video kat bawah ni. Mengucap panjang aku.

Tengok je lah dulu. Dan buat kesimpulan sendiri. Wiwiwiwi



Kesian kan dekat uncle tu? Tak memasal kereta kena ketuk banyak kali oleh minah tu. Otak tersangkut kat mana entah aku pun tak tahu. Eeeei, geram betul taw kita :3

Okay lah. Daripada aku terus meroyan kat entry ni, baiklah kita pergi buat apa-apa yang patut dulu. Wuwuwu.

Post a Comment

11 Comments

  1. berlagak gila, tak pernah jmpa lg org mcm ni, rsanya klau dia jmpa dgn org yg cpt angin jgak rasanya dh kena penampar..hihi sbab tak bradab lngsung. agak-2 la nk mrh pun.

    ReplyDelete
  2. salam nuzul al-Quran ..
    haduiyy , ada jugak org mcm nie ,, nie kes lapar sgt la nie x bukak puasa lg :P

    ReplyDelete
  3. Ishhhh mmg mintak pelempang ni

    ReplyDelete
  4. naluri membunuh seluruh rakyat Malaysia membuak2 di bulan Romadhoin pabila video ini viral, tak caya? pergi IG, taip #CDM25 :)

    ReplyDelete
  5. kite tgok video ni pon pelik, kenapa dia nak ketuk2 kereta pakcik tuh....nampak kurang berilmu tindakan dia kan... wallahualam

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum & Salam Perkenalan...
    Jom imarahkan Ramadhan dan jemput join GA saya ni ye:
    http://ummudd80.blogspot.com/2014/07/ihya-ramadhan-giveaway-by-ummudd80.html

    ReplyDelete
  7. bongkak dan takbur dengan kereta baru dia tu... berlagak sangat.. skang ni jgn buat perangai tak senonoh sebab ada je manusia yg akan merakam... dn bg akak pompuan tu boleh setle elok2 sbb uncle tu ckp pun baik2... itu Allah baru bagi ujian sikit di bulan ramadhan tp dia terlupa semua tu bila taksub dgn kereta baru dia...

    ReplyDelete
  8. ish. tak baik sungguh orang macam ni. dah la bulan baik. janganlah racist sangat sampai macam tu sekali.

    entah-entah kalau lelaki tu handsome, takdenya dia nak marah macam tu kan.

    ReplyDelete
  9. Mohon pasni shamsul yusuf amek perempuan tu berlakon dlm cite 'samseng itu aku'. Hahaha

    ReplyDelete
  10. ala stakat samseng dgn org tua x rock la..ce samseng kt org yg btul btul samseng jalanan..de brani x si kiki tuh??

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)