Looking For Anything Specific?

Header Ads

FINAL WORLD CUP 2014 CHAMPION: GERMANY


Assalamualaikum. Haii semuaaa!

Yeayy. Jerman monang World Cup! Kahkahkah. Jangan tanya aku kenapa aku boleh layan bola seketika. Seketika sahaja. World Cup je pun. Sebab 4 tahun sekali jee. Hhahaha. Sampai kawan aku pun pelik kenapa aku boleh terlayan bola kannn. Dan jangan nak pelik sangat aku sokong Germany okay.

Hari tu kan Netherland kalah masa lawan dengan Argentina. Now, rasakan! Kahkahkah.

It's just a game. Yang paling best, World Cup 2010 aku baru masuk UMP. Empat tahun kemudian pula, aku keluar dari UMP. Remarkable betul. Haha.

FULL TIME
GERMANY 1 - 0 ARGENTINA





Khairy Jamaluddin sokong Argentina. Elok kena bahan dengan PM tadi sebab kalah. Haha. Taknak mintak MC dari PM ke KJ? hehehe.


Eh, Jerman tak bagi cuti kat negara dia ke Aisya? Hehe. Selamat berpuasa semuaa! 

Eh eh eh eh eh,
Jangan lupa baca Qunut Nazilah untuk Saudara Se-Islam kita di Gaza. 
Nah, nak tahu cara sumbangan ke Gaza, pergi klik link kat bawah ni,


Pageviews blog naik sebab post di atas. Hew hew hew


Post a Comment

8 Comments

  1. minat bola ek?
    kite takleh masok laa..
    arituu cuba layan bola. K kawan laki ajak teman ngok bola. tengok tengok tengok. terus rasa macam nak Zzzzz je. HAHAHAHAHA =p

    ReplyDelete
  2. unfortunately orang german kuat kerja...depa xmoh cuti walaupon dh menang....sedeyh! hahahah kitorang stress tdi menengok gamenye, naseb goetze masuk sebelum min ke 90.... remarkable entrance ever!

    ReplyDelete
  3. tadi anas tengok gak lepas sahur, baru duduk depan tv german dapat score 1 :) btw view dia sampai 2k tu.. jeles. haha.

    ReplyDelete
  4. tahniah buat jerman..
    ciksu x layan pon.. tapi mcm dh blh agak.

    ReplyDelete
  5. Yeayy Jerman menang *tetibe* haha. Padahal tak pernah layan pun world cup. XD *mencelah

    ReplyDelete
  6. singgah menabung di nuffnANG uMobile.
    Jemput semua singgah sini juga.
    Life is beautiful...don't waste it.

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)