Looking For Anything Specific?

Header Ads

23 on 23!


Assalamualaikum. Hai semua.

Alhamdullilah. Selamat berbuka malam tadi dengan keluarga. Makan luar di Port Dickson. Ada kawan ayah belanja. Kena pulak time birthday aku. Alhamdullilah :)

Setelah dijanjikan di entry semprit ku lepas, nak cerita sikit pasal 23 on 23. 

What's that? 23 on 23 kira wishlish aku sebelum pergi meninggalkan dunia gitu. Haaaa. 23 benda yang aku nak sangat capai sebelum aku pergi. 

23 on 23 wishlist bukan tiru orang putih yang tiup lilin bagai tu. Tapi bagi aku, ini sebagai satu target apa yang aku nak capai dalam hidup. Takdelah hidup tanpa matlamat kan? At least set one goal in your life and achieve it. 

So, let's check it out yaww!


Aktiviti berblog dan berblog-walking agak slow minggu ni. Minggu depan nak raya. Rumah tak kemas lagii. Huwaaaaa. Insya-Allah, slow-slow berblog-walking. Rindu nak baca entry korang ni. Banyak entri dah terlepas. Aisehh. 

Jangan lupa tinggalkan jejak okay. Senang nak balas balik kunjungan korang nanti. Hehe. 

Terima kasih atas wish korang. Sangat terharu dan rasa special gitu. Hehe. Jaga diri semua! :)


Post a Comment

12 Comments

  1. amboi byknya wishlist! semoga tercapai dear. anyway, happy birthday sweet 23! :) may Allah ease your life. :)

    ReplyDelete
  2. moga tercapai segala impian.. ;)
    salam kenal n follow sini

    ReplyDelete
  3. wahh..ramai pula buat benda ni. nak buat jugala. weeee....


    - have super adorable kids - berapa ramai tu? hehe

    ReplyDelete
  4. wahhh hepy besday Scha ! moga smua wishlist Scha tercapai :)

    ReplyDelete
  5. tak pa... pelan2 kayuh naaa... hidup mesti ada terget... ok dah tu... hehe

    ReplyDelete
  6. wah bagus ade wishlist.. kawen, master ALQURAN tajwid. inshaaALLAH. semoga smuanya dipermudahkan kak..

    heee kita da add fb, follow twitter n ig akak.. sila app ye.. h0h0

    ReplyDelete
  7. hepy bufday, smoga apa yg diinginkan tercapai..:)

    ReplyDelete
  8. salam ramadhan ,saya singgah sini :)

    http://caraleezaty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. smp 23 wishlist...thun dpn akak 31 mknenye mne de 31 wishlist

    ReplyDelete
  10. dah tercapai semua wishlist tu?

    ReplyDelete
  11. Harap tercapai semuanya nanti :-)

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)