Looking For Anything Specific?

Header Ads

Perubahan drastik!



Hai semua.

Bagi mana yang perasan kan, blog aku dah berubah wajah. Dulu dengan tema pink, hitam dan putih, sekarang pula, pink (mesti ada), baby blue dan putih! Kemain kau nak baby blue sangat.



Korang nak tahu aku tempah dengan siapa? Aku tempah dengan Cik Bulat. Cik Bulat @ Ain ni memang banyak ambil tempahan blog. And then, masa dia tengah free nak design blog tu, aku pulak memang tengah nak mula kembali aktif berblog. Haa, nampak tak jodoh kami? Hehe

Harga? Ya Allah. Full template ni dia charge murah sangat. Berbaloi rasa dengan harga macam tu. Full tempate without doodle macam ni, harga dia letak RM20 je. Serius. But, aku akan merindui template lama aku. Dengan template itu lah, aku menapak dalam dunia blog ni yang super duper fun ni! Thank you kak Whitey Mommy!

Okay. Itu je nak update. Phew. Banyak kerja pun sempat lagi nak berblog. Kerja banyak lagi ni haaa. 

Kalau ada sesiapa yang berminat, jangan lupa tempah dengan,


Post a Comment

27 Comments

  1. comel snagat
    header siap berkelip2 lagi tu

    ReplyDelete
  2. kebetulan tengah nak "makeover" blog jugak. thanks. harapnya takdela feminine sangat nanti hahaha

    ReplyDelete
  3. soooo comel...nice combination baby blue+pink :)

    ReplyDelete
  4. cute.. kaler pink...:D hehe.. selamat berkenalan kak scha... sy duduk aras atas bilik akk jee..:p

    ReplyDelete
  5. wahhh nice...
    tapi besar nye page width awk ??

    ReplyDelete
  6. Seronoknya lah ada masa nak hias-hias blog macam ni. Elie semenjak masuk degree ni, sibuk sampai blog pun makin dilupakan! :(

    ReplyDelete
  7. ok..cantik dan kemas..warna pn mmg masuk utk prmpuan =)

    ReplyDelete
  8. salam kenal.. cantik blog.. hehehe :)

    ReplyDelete
  9. Cantik, lembut jer warnanya...

    ReplyDelete
  10. @Danial Jaafar request sahaja apa yg awak nak kat dia. dia boleh buat punya :)

    ReplyDelete
  11. @EncikKai Abgdude erm, saya tak tahulah bape besar. haha.

    ReplyDelete
  12. @Fais-SKA berbeza sikit kan dari dulu punya? hehe

    ReplyDelete
  13. @Teena Tna dah tua2 ni, nak warna lembut je. hehe

    ReplyDelete
  14. Cantik dan tenang je temanya. :)

    ReplyDelete
  15. @wanariahamiza Baguslah kalau awak rasa tenang :)

    ReplyDelete
  16. warna yang menenangkan.. :)

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)