Looking For Anything Specific?

Header Ads

Duit rayaa!


Duit raya. Benda ni paling hangat kalau time raya. Sebab time raya je boleh dapat duit free. Setahun sekali. Boleh penuhkan tabung yedak?

Bagi bebudak, time ni boleh eksyen sebab dapat duit raya. Eleh, kalau dapat pun, banyak seringgit jeh. *sedapkan hati*

Selalu kita dengar kalau dah besar, tak payahlah dapat duit raya lagi kan? Tapi, aku still dapat gak. Sebab status aku yang masih belajar. Yer, masih belajar. Kalau dapat pun, tak mainlah seringgit dua ringgit ni. Kita main duit merah. HAHA. Haish. Tak baik riak taw!


Sebelah ayah aku, aku paling banyak dapat angpau. Sebab cousin-cousin kesayangan aku semua dah bekerja! Merasalah jugak dapat duit raya dari dorang. Meriah you olls. Campur dengan makcik sedara semua. Memang belah ayah, aku jadi kaya sekejap. Alhamdullilah.

Kalau belah mama, kurang sikit. Takpelah. Kebanyakan bukannya orang senang. Biasa-biasa jeh. Terima je apa yang diberi dan bersyukur yedak? :)

Eh, korang masih dapat duit raya ke? Bertambah ke, makin berkurang? :P

Post a Comment

8 Comments

  1. he awak nak duit raye ? pose penoh tak ? aha selamat hari raya

    ReplyDelete
  2. walaupun saya dah kerja, tetap dapat jugak duit raya tahun ni...suka...walau tak banyak..:)

    ReplyDelete
  3. untungla dapat :( bgi skit.hehe

    ReplyDelete
  4. tak dpt duit raye...

    tp rase seronok dpt bg duit raye kt org.. hihi

    ReplyDelete
  5. untung la dapat duit raya lagiii...
    kitaorang yang muka tak seberapa babyface ni... ermmm nengok je laaa

    ReplyDelete
  6. hee..alhamdulillah masih dpt duit raya lagi walaupun da 22...hee..org hulur kita capai...kan..hee :D

    ReplyDelete
  7. Ala...mention pasal duet raya ni rasa rendah diri sangat hahhahaha!

    Syukur tahun ni masih dpt duet raya, sbb balik kampung sebelah Mak kat Kelantan...kalau x balik mesti xdpt duet raya yg byk sbb sedara mara sblah ayah sikit je huhuhu

    ReplyDelete
  8. ho yeah,,, sm la. masih dpt duit ry atas alasan masih blaja, hehe :D

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)