Looking For Anything Specific?

Header Ads

Segalanya tentang #TwtUpCampus


Hai korang! Korang tahu tak betapa aku rindu gilaaa kat korang! Serius! Bukan tipu punyaaa maaaa. Maaflah. Blog aku tak boleh masuk dua minggu ni sebab aku tak bayar domain. haha. domain dah expired. Dah lah dia expired time aku final. Malas lah aku nak membayarnyaa. hhe. Now, domain dah bayar and boleh lah berblog dengan sesuka hatinya selama setahun akan datang! HAHA.

Sepanjang blog aku tak boleh buka, banyak gila benda yang aku miss tentang korang. Takpe, nanti aku berblogwalking sorang-sorang. Tunggu aku ek! 

And jugak, aku banyak gila nak cerita dengan korang. Banyak benda yang fun and exciting terjadi kat aku lately ni (except exam) especially #TwtUpCampus

FYI, #TwtUpCampus telah berjaya dijalankan dengan jayanya pada 26 Mei 2012. Sebelum aku start study week, aku terus turun Key Yell. #TwtUpCampus dilangsungkan di UPM, Serdang. UMP to UPM. Quite a journey to me. :)

Aku bertolak dari UMP hari jumaat and tidur di rumah kakak angkat aku yang aku kenal melalui #ProjectAwesome2012. Dia boleh dikatakan head of this twtup. ;)

Objektif utama #TwtUpCampus adalah untuk mengumpulkan tweeps dari IPTA dan warga #Twitterjaya. Time ni boleh jumpa IRL (in real life) dengan tweeps yang selalu kita tweet. Boleh face to face. Segan tu tak yah cerita lah kan. Tapi, nak tambah kawan and connection, malu tu sila letak tepi. 

Ramai gilaaa yang aku jumpa. Kalau korang #TahiTwitter, kenallah nama-nama ni, macam @FaliqFahmie, @M_jacksparrow, @acapness, @ELMIELMO (tak sempat jumpa) , @sultanmuzaffar (editor gua.my) and ramai lagi tweeps yang aku selalu mention kat twitter aku. 

Rasa best gila, even baru pertama kali jumpa tapi, dah 10 tahun kenal. Boleh cakap non-formal. Kalau korang shy-shy cat, memang susahlah nak survive kat gathering or twtup macam ni. :)

Well, #TwtUpCampus ada banyak aktiviti. Macam batik canting, bengkel fotografi, bengkel Hijab with Style, breaks claps challenge, forum, ada gerai keusahawanan oleh pelajar UPM and mini stage. :)

Jom tengok gambar nak? :P
Scroll down please!




Aku orang pertama yang tanda tangan di kain rentang ni! :P


@Ana_Rasha si gadis eksotik!
Ular tu nama dia hercules. :P


Hai. Nama saya hercules.


Tahan dik. :P



SMART kannnn?


Bengkel Fotografi by Paper Bag Photography

Mr @FaliqFahmie tengah khusyuk nyanyi. Sambil diiringi oleh @M_jacksparrow and @hazardgeek


Penuhnyaaaa!

Sesi forum oleh @M_jacksparrow, @sultanmuzaffar and @FaliqFahmie and dikendalikan oleh @adibkhld

Me with my big sister, @Ana_Mansor



And yang paling penting, sila tengok gambar bawah ni!


Aku berjaya melawan rasa takut aku dengan ular! Serius. Aku cabar diri aku. Padahal, aku geli gila dengan kulit dia. Aku cakap dengan diri aku, kalau aku tak pegang sekarang, sampai bila pun aku tak dapat nak lawan rasa takut aku. and aku BERJAYA. haish. dah lama-lama dah kamcing dah dengan ular ni, si Hercules. Comel youalls. Manja gilaaaaa!

Oh yaa. masa #TwtUpCampus ni jugak aku berjuma dengan crew #ProjectAwesome2012 or kami gelar #LeAwesome2012. Itu untuk next entry okay! 

^___^

Post a Comment

10 Comments

  1. erk..meremang bulu roma membayangkan ular tu melingkar kat leher..aaaaa...

    happening giler event ni.yg kamceng kat twitter bole kenal dlm alam nyata. hihihihi

    ReplyDelete
  2. aktif btl budak ni..haha

    ReplyDelete
  3. helu dear..rindu kamu juga~ ^^

    ReplyDelete
  4. aktivitas yang sangat berharga dan sangat bermanfaat. semangat terus dan sukses buat kegiatan-kegiatan yang bermanfaat. :) eh, beraninya Sis pegang ular? i salute you!!! :D

    ReplyDelete
  5. huhh...mcm menarik je event ni..:D

    P.S - ular...seram sejuk rasanya kalau nak pegang ular tu...haha~

    ReplyDelete
  6. I kenal @adbkhld in real life hahaha!

    best la korang...rugi I tak join hehehehehehe

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)