Looking For Anything Specific?

Header Ads

#LeAwesome2012 finally met!


Hai semua! Kembali kita lagi dalam segmen special tentang #TwtUpCampus. Ececehh. 

Korang masih ingat tentang #ProjectAwesome2012? Alah, yang aku duk kecoh-kecoh dalam blog, twitter, facebook tu. Sampai masa pergi GATHERING dulu, aku bawak #ProjectAwesome2012 sekali. hewhewhew. Habis semua orang yang aku kenal and tak kenal suruh buat #ProjectAwesome2012. hehe. Maaf. Anyway, kerjasama korang sangat aku salute! 

Well, basically. Crew untuk #ProjectAwesome2012 atau kami gelar #LeAwesome2012 ada 11 orang. 

@M_jacksparrow (Ketua)
@Ana_Mansor (my kakak)
@syazberry (aku lahh)
@TinkyWinkyDypsy (pemilik blog The Honey Bunch)
@Megat_AD (twitfamous!)
@eyeshakazman (comel gilaaaa)
@mAmirulakmal (dia ni sengal. sangat)
@xallehrazax (si jejaka puitis)
@Pegtzer (gadis jurutera)
@themonat (u're awesome. dari sabah ni!)
@MeeraAddlan (adik yang ohsem)

So, masa #TwtUpCampus, sebahagian #LeAwesome2012 dapat bersua muka! Face to face! Sebelum ini hanya contact melalui twitter and skype! Aku boleh katakan aku bangga dengan #ProjectAwesome2012 di mana project ini berjaya dilakukan hanya melalui twitter sahaja tanpa bersua muka! 

The most successful project in Twitter! 

Kami berjaya mengumpulkan lebih dari 600 gambar untuk di buat collage! Its took a lot of courage and patience to do that actually. Serius. 

Untuk melihat collage tersebut, sila click ini >> #ProjectAwesome2012


From left :
@eyeshakazman, @syazberry, @Ana_Mansor, @M_jacksparrow, @mAmirulakmal, @TinkyWinkyDypsy

Yang lain-lain tu tak dapat hadir. I iz sad. Takpe, banyak twtup lagi lepas ni. Insya-Allah.

Jujur dari hati, sangat terharu dan best dapat bekerjasama dengan korang. Banyak kenangan kita kutip bersama semasa menjalankan #ProjectAwesome2012 kan?
Hope sangat nak bekerjasama lagi dengan korang semua.
*peluk sesorang*

^________^

Post a Comment

4 Comments

  1. menarik gak event korang ni

    ReplyDelete
  2. contact melalui twitter je..ingatkan da kenal2 dgn dorang..terbaik la kan...:D

    ReplyDelete
  3. baru ja ada twitter. aaaa. baru tau pasai tweetup2 bagai ni >.<

    ReplyDelete
  4. rajin syaz join event.. :)

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)