Looking For Anything Specific?

Header Ads

Al-Fatihah kepada Pemilik Blog HudHudPunyaBlog (hudaAoki)


Salam. berita sedih aku terima petang tadi. Pemilik blog Please, No Paparazzi (Huda Aoki) telah meninggal dunia pada pukul 1 petang tadi akibat paru-paru berair. 

Aku dapat tahu pun dari Twitter. Terkejut sesangat. Walaupun aku tak rapat sangat dengan arwah, tapi arwah ni baik orangnya. Tak sombong. Harap kau tenang di sana kawan. Al-Fatihah. 

If korang ada sesak nafas, sukar untuk bernafas, tolonglah cepat-cepat pergi klinik. buat checkup. sesak nafas ni nampak benda yang remeh, tapi, boleh sebabkan kematian. Boleh kena penyakit jangkitan kuman di paru-paru atau paru-paru berair. Ingat tu.



Arwah sesak nafas 6 April. Tweet terakhir arwah pada 7 April. 


Aku harap sangat keluarga terdekat tolong delete gambar-gambar dia freehair dia kat facebook, blog, and twitter. Permudahkanlah urusannya disana. 

Benda ni buat aku terfikir, kalau aku meninggal, ada tak orang nak tutup facebook, blog and twitter aku? 
ada tak orang nak menyampaikan pemergian aku? 
itu sebab aku bagi password yang penting pada si dia. senang nanti. :)

Yang penting, ajal dan maut tu semua urusan Allah. Kita  yang masih hidup perlu teruskan hidup dan bersedia untuk alam yang kekal di sana. Amin. 

Harap korang boleh share entry ni. Lagi banyak sedekah Al-Fatihah, lagi dia tenang di sana. 
Insya-Allah. 

Al-Fatihah.

Pesanan: Saya harap masa saya sakit, awak ada di sisi saya, temankan saya. 

Post a Comment

19 Comments

  1. walau x kenal allahyarhamah...al fatihah...

    ReplyDelete
  2. walau x kenal allahyarhamah...al fatihah...

    ReplyDelete
  3. harap mntk delete gmbr tweet huda pls :'(((((( tu pun ada lg aurat dia tu :'(( tlg padam ye ?? :'(((

    ReplyDelete
  4. Innalillah..moga dia tenang di sane..al fatihah..

    ReplyDelete
  5. saya lupa password. dan email juga. sekiang

    ReplyDelete
  6. Al-fatihah....

    sahabat eca sendiri baru pergi tinggalkan eca.

    ReplyDelete
  7. al-Fatihah..

    ajal, mmg kita x tau bila..huhu

    ReplyDelete
  8. sgt2 terkejut baca tweet ttg pemergian arwah! Al fatihah! :(

    ReplyDelete
  9. al fatihah..

    semoga arwah tenang di sana..

    ReplyDelete
  10. bahaya bahaya.. al-fatihah kepada arwah

    ReplyDelete
  11. InsyaAllah.. moga dia tennang di sana.. aminnn~ :)

    ReplyDelete
  12. salam takziah

    sayu hati aku bc entry ko ni pescially psl sapa yg nak tutup fb kita kalau kita dah xda

    ReplyDelete
  13. Al-Fatihah. Nour baru terbaca pasal allahyarham. Dah terlewat tahu, tapi, still.

    ReplyDelete
  14. ya allah..sgt2 tkejut..al fatihah..slalu folo dia punyer blog..tgerak hati nk search blog dia..skali bce blog awk..

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)