Looking For Anything Specific?

Header Ads

Perasaan Dua Dalam Satu!


Hye semua. Semalam aku dalam keadaan sedih and gembira. Sedih sebab kawan blogger aku sudah pergi meninggalkan dunia. Gembira sebab aku menang hadiah dari Eqbal Zack masa giveaway dia yang lepas. 

Cukup aku tak sangka aku menang. Aku tak menaruh harapan setinggi everest pun dalam giveaway ni sebab based on luck. Guna random.org, memang random lah kan. 

Bukak dashboard blogger, ternampak comment dari seorang blogger,


And I was like, betul ke ni? Kena tengok bebetul ni.


Ya Allah, korang tak tahu macamana aku menari kesukaan bila aku dapat tahu aku menang. 
Syukur Alhamdullilah sesangat. Sungguh takku sangka. 

Terima kasih sesangat kat korang sebab doa koranglah aku menang tau. Masin betul mulut korang ni. 

Seriusly,
Aku suka dengan konsep Abang Eq ni.
"Ambil hak kita sikit dah, selebihnya pulang balik kat followers."

Baru-baru ni dia dapat RM1200 dari Hitz.fm dan bercadang nak buat contest handphone.
Homai, rugi lah siapa yang tak join. Tunggu jeh pengumuman dari Abang Eq. 
*eksaited*

Eh, jom vote Abang Eq tuk Digi Wwwow Arwards!

*click*

Babai korang!


p/s: Khamis ada test Fluid Mechanics. Doakan aku taw!

Post a Comment

13 Comments

  1. wahh!! bestnye dapat hadiah.

    goodluck utk test tu... zaman DN dah lama berlalu.. :)

    ReplyDelete
  2. wahhh..tahniah ye syaz sbb mng giveaway abg aq tu...

    > hee..menang RM1200 tu...kata nak buat contest...kita tunggu announcement dr abg eq...:D

    ReplyDelete
  3. wahhhhhhhhh jangan lupa share kat kite :PP

    ReplyDelete
  4. wah3..! tahniah!! ^^

    dkny tu...hehee

    hitz fm? msti dia ikut kontes teka lagu tu..hehe

    kalo syaz ikut, sy doakn all the best.. ^^

    ReplyDelete
  5. murah rezeki abg eq ni kan...

    ReplyDelete
  6. wahhh ko mng ek? tahniah la

    ReplyDelete
  7. penah gak dpt adiah dr bro EQ.. tp saguhati je la.. hehe..

    ReplyDelete
  8. sharing is caring aite?
    lalala :3

    ReplyDelete
  9. congrate !!!
    setakat ni baru sekali menang. itu pon bukan giveaway tapi teka teki. hehehe. kalau giveaway2 ni tak pernah nya bertuah. hehehe

    ReplyDelete
  10. Salam peserta contest #4 KakiWayang.com.

    Kami ada up satu segmen khas untuk network blogger review filem.
    Nak join Rakan Bloggers @ Kakiwayang.com?
    Boleh rujuk pada link di bawah ini :

    Segmen Khas - Rakan Bloggers @ KakiWayang.com

    Nantikan contest baru bulan depan.
    Terima kasih ye =)

    ReplyDelete
  11. takziah.

    congratz beb sbb menang GA tu..gempak gak last GA tu

    ReplyDelete
  12. wahh tahniah syaz...perfume tu..:D

    ReplyDelete
  13. takziah untuk kawan blog ko. semoga aman di sana.

    kebabom la hadiah GA.

    contest HP.wow!. semoga berjaya ye syaz.

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)