Looking For Anything Specific?

Header Ads

Tips hebat bagi mengelak bekas kekasih menggangu hidup anda lagi.




Senang jeh nak bagi bekas kekasih jangan ganggu hidup korang lagi.

Ambil handphone >> Message >> Write message

Tulis message ni.

Salam awak. Saya nak bagitahu ni, saya dah bertunang dan akan berkahwin bulan depan. So, saya harap awak jangan ganggu saya lagi. dan Maaflah saya tak boleh jemput awak ke wedding saya. Nanti apa pulak kata bakal suami saya. Awak paham kan? Saya berdoa semoga awak jumpa pasangan yang sesuai. Jaga diri baik-baik. Salam. 


Klik SEND.

Kalau dia balas, buat donno jeh. Abaikan. It works for me. Ngeh3. Risau gak aku kalau dia baca blog aku ni. hewhewhew.

Ce try test. Menjadi tak? kikikiki. Babai.

p/s : Tips ni kena tengok keadaan dan orangnya. kalau dia kacau melalu mesej jeh takpe, kalau depan2 dia selalu ganggu, baik jangan guna tips ni. aku tak ajar untuk menipu, cuma, ia salah satu caralah. terpulang lah kalau nak ikut ke tidak. sekian.


Post a Comment

14 Comments

  1. ahaksss!
    tak baik tipu tipu..ngee~

    ReplyDelete
  2. @laskar pelangi: tula tak baik tipu, tp kadang2 kene tipu.huhu~cara yg terbaik

    ReplyDelete
  3. lagi scary na bt cm tu..ta jdi..dia tau kita tipu..bila dia da syg kita..bnda betul pun dia kta kita tipu..

    ReplyDelete
  4. wohohoo..nsib baek single.. ^^

    nak cba antr kt kwn prempuan, tgok reaksi dorg..wahhaaha

    ReplyDelete
  5. kalau sekali da menipu..nanti da terbiasa pulak...hee..benda yg betul pun org tak percaya da..lagi susah...

    ReplyDelete
  6. sentap r ex kamu kalau macam tu

    ReplyDelete
  7. @Ezad Skytech daripada dia ganggu hidup lagi, lebih baik buat macam ni. :(

    ReplyDelete
  8. @sabree hussin kena terima lah. lama kelamaan, kena hadap jugak benda ni.

    ReplyDelete
  9. Err,

    tipu dosa.


    LALALALALLALALALLALA

    ReplyDelete
  10. haha skali dia bc blog ko..mn mau lari hahaha
    aku selalunye xkan msg..dunno je haha

    ReplyDelete
  11. ko pernah bagi url blog kat dia tak...hahhaha...

    aku mcm jue jugak. wat dono jew..hewhewhew..

    ReplyDelete
  12. hahahh.. naseb baik la ex sy bukan style kacau2 ni..

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)