Looking For Anything Specific?

Header Ads

Invitation to Movie Screening Street Dance 2


Taraaa! Berita gumbira dikala aku kesakitan sekarang. Demam jeh. tapi, act macam lebih gilaaa. haha. Dua hari dah aku demam. pagi tadi baru aku pergi klinik. Balik jeh dari klinik terus tidur tak ingat dunia. Maaf yer, tak dapat nak berblog walking. Keadaan tak mengizinkan. Nanti aku topup balik yeerr!


Okay. Berita gembira nya ialah aku dapat tiket wayang Free dari ChurpChurp. Ya Allah, ini ialah first time dalam hidup aku. Aku saja jeh try mengetest memandangkan aku memang minat genre movie macam ni. Ala-ala, Step Up gitu. Cubaan pertama aku mengena! Alhamdullilah. Tapi, malangnya aku tak dapat join. Memandangkan aku tahu premier screening dia memang aku tak dapat pergi, aku try jugak. Mana tahu kot-kot kalau menang, aku nak bagi kat kekawan aku or readers aku. hehe.

Aku try post kat FB, takde pulak yang melayan, so aku tweet kat Twitter aku, ramai lah pulak. So, aku layan yang mana First Come, First Serve! Yes, dan pemilik dua pasang tiket ke Street Dance 2 ialah Yana Yonet or @yanayonet !


Synopsis:

When a top street dance Ash (Falk Hentschel) is humiliated and laughed off stage by American dance crew Invicible, he sets off to gather the best dancers all around Europe to take them on - with a dance style they never expecting before. The sequel of Street Dance will see our hero fall in love with a beautiful salsa dancer (Sofia Butella) as he discover the magic, power and passion of dancing for ultimate global dance off.


Genre movie macam ni memang aku minat sangat. Tapi, malangnya aku tak dapat pergi. Takpelah, takde rezeki agaknya. Insya-Allah kalau nasib aku mengena lagi next time, aku nak bagi dekat readers blog stlobeli ni. heheheh. 

#kbai

p/s: to Yana Yonet, nanti buat review ek pasal movie tu, nak tahu gak best ke tidak! :P

Post a Comment

5 Comments

  1. Laaaaaaaaaaaa tak perasan pun syaz ade post kat fb and twitter... T___T

    ReplyDelete
  2. fuhhh fuhhhh....smoga cepat smbuh..hehehe

    errrr...tk minat wovie mcm ni..anyway, jum smbut earth hour sbtu ni..hehe :)

    xda kena mngena..hoho

    ReplyDelete
  3. haha nsb baik xde mbr aku yang nak..

    p.s lain kali klu x mampu nak g tu xyah la ngade nak join contest tu ;p

    ReplyDelete
  4. ohoh..tayangan jatuh hari lahir akak tu~ ;p

    sgt suka layan cite mcm ni jugak~ ^^

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)