Looking For Anything Specific?

Header Ads

Cuti!



Aucak semorang! Harini dah 1 April 2012. Jangan ngengada nak April Fool orang ek! Tak baik taw! So, bulan baru, hari baru baiklah mulakan dengan semuanya baru. Barulah bersemangat sikit hidup yedak? 

FYI, sekarang ni UMP tengah cuti mid-term selama seminggu bermula hari ni sampai Ahad depan. Seminggu jeh lagipun. And the most sadis part is, aku tak balik cuti. Kena terperap duduk kat UMP terchenta ni! Sebab apa? Aku malas nak balik! HAHA. Mak aku suruh balik, tapi, aku ngengada nak balik. Dahlah demam hari tuh, lagilah dia suruh balik. Tapi, aku TAK NAK. sebab? 

Sebenarnya aku ada banyak kerja terbengkalai. Assignment, report lagi tak siap. And, kena study sebab naik kuliah nanti aku ada kuiz and test. hewhewhew. Kalau aku balik rumah, konpem-konpem lah aku tak study. Asyik online jeh doplohpatjam. Taknak lahhh!

Jangan risau. Aku ada kawan kat sini. Ramai jugak yang tak balik. Kafe pun bukak. Dah-dah, jangan nak risau sangat pasal aku. Eh? 

Aktiviti aku masa cuti ni? err, tidur sepuas-puas hati, online, buat kerja and the most important thing to do is STUDY! 


*rindunya nak pergi makan hot roll kat ECM*

babai semorang!




Post a Comment

5 Comments

  1. selamat belajar! hehee

    kalo sy kat asrma, cuti..sy jrg nk blajar..hohohooo

    ReplyDelete
  2. heee..rajin btol dok ump..;p

    kalau ira..cuti 2 hari pn cabut blk..

    kihkihkih

    ReplyDelete
  3. hee...kalau cuti seminggu..kalau balik rumah..mmg tak study la jawabnya kan...haha~

    ReplyDelete
  4. hohoho..ramai ke stay..tak de hantu ke. hihihihi...

    ok la tu dahulukan yg mana penting dulu. ko kan nak dpt 4 flat. semoga berjaya syazz..

    klau kat rumah kompom makan sedap sedap kan..uuuuu~~~~~~

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)