Looking For Anything Specific?

Header Ads

William and Kate!

hai semorang. harinie aku rasa semua orang apdate pasal Royal Wedding kan? aku pun nak apdate gakk!
bagi sang gadis, janganlah bersedih. Prince Harry is still available. 
layan gambar nakk?

SCROLL DOWN pleaseee!

King and Queen

same ring tuu!

 Princess Diana dengan Harry dan William.

sungguh kacak mereka berdua.

 David Beckham dan Posh pun ade.

 damnn. gorgeous.

 I see you, you see me. 

 cantiknya dress dia. nak!

 macam Princess Diana kan?


 awwwww!

eh, ooopsss! ade budak kecik patah hati.

 I will !

gambar nie paling aku suke.

tu jelahh. esok kan, siapa orang Kuantan, jom datang Jom Heboh. aku ade kat situ sebagai krew. 
jumpe aku kat booth My Tv3 Kids okayy!
^^

Post a Comment

6 Comments

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)